Netværk

Marketingnetværk

Formålet med netværket er at give medlemmerne inspiration og sparring til, hvordan de kan skabe de bedste resultater med deres markedsføring og derved hjælpe virksomhedens bundlinje.

Her skaber vi relationer og deler erfaringer i et fortroligt forum med andre marketers og specialister inden for marketing. I dette forum vil du møde ligesindede, der via marketingdisciplinen også vil skabe synlighed, effekt og resultater på bundlinjen. For kravene til analytiske og digitale kompetencer i marketing har aldrig været større. Derfor handler det i høj grad om at være opdateret på den nyeste viden og værktøjer, have styr på sine data og prioritere rigtigt, men også om at være kreativ og få marketingplanerne til at fungere i praksis.

I vores marketingnetværk er der god mulighed for at teste de gode ideer, få ny viden og inspiration samt lære af de andres erfaringer.

Målgruppe for marketingnetværket

Marketingnetværket henvender sig til direktører og ledende medarbejdere med ansvar for markedsføring.

Netværket består bl.a. af medlemmer fra:

Emner for marketingnetværket

Emnerne i netværket er mange. Fælles er, at det handler om, hvordan du kan skabe større udbytte af din markedsføringsindsats, så det får effekt på bundlinjen. Nogle af emnerne er f.eks. Content Marketing, Marketing & Ledelse, Customer Journeys, Social Media, Omnichannel Strategy, Branding, VR og Digital marketing.

Netværket mødes 4 gange årligt. To gange om året mødes vi på tværs med de andre netværk i DI Handel til fælles netværksdage.

Det er værd at tage tid ud af kalenderen til et netværk, hvor man får faglige, nye indspark og kan vende problemstillinger med ligesindede. Det er en fantastisk mulighed for at få et indblik i marketings mange facetter på tværs af branche, erfaring, baggrund og målgruppe. Derudover er det en fornøjelse at møde så mange dygtige og passionerede marketingfolk. Derfor prioriterer jeg DI Handels netværk. Helene Eriksen, Marketing Manager & Executive Assistant, Condair A/S
Netværket er en oase fyldt med kompetente sparringspartnere. Når man som jeg sidder alene med marketing, er det vigtigt af og til at kunne få en anden vinkel på sine arbejdsopgaver og problemstillinger samt høre andre i branchen hvordan de benytter nye online tiltag. Den sparring finder jeg i netværket! Ulla Damhøj, Marketing Manager, Eegholm A/S
Jeg har valgt at være med i netværket for at møde ligesindede, opbygge et fagligt sparringsnetværk, blive inspireret og få viden om nye tendenser. Jeg går altid fra et netværksmøde topmotiveret og med god energi. Christina Cohr, Customer Manager, Flowcon

Netværksansvarlig