Webinar

Lav uimodståelige købsargumenter - der holder

Få formlen for, hvordan du laver og leverer på de værditilbud, du giver dine kunder

Intet er længere business as usual. Ikke efter coronaen. Tidligere kunne et godt købsargument med fokus på dine produkters ”unique selling proposition” godt lukke salget. I dag har B2B-kunder langt større forventninger til, at du tydeligt lever op til dine guldrandede løfter og leverer værdi – før, under og efter købet.

Nerven i det gode købsargument 2.0 finder du derfor ikke i dit produkts unikke fordele og egenskaber. Det gemmer sig i dine kunders jobs-to-be-done, mens kunderejsen er det perfekte realitetstjek af, om I skaber værdi. For din værdikæde er ikke stærkere end det svageste led.

Gå ikke glip af dette webinar, hvor Peter Aakjær Jensen - med afsæt i bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” – lærer dig at definere og levere unikke købsargumenter.

Du lærer:

  • Hvordan du bruger jobs-to-be-done metoden til at afkode kundens behov og designe stærke købsargumenter
  • Hvordan du bruger kunderejsen til at bevise at din virksomhed faktisk leverer på jeres løfter
  • Hvordan du definerer og leverer på dit unikke købsargument

Se med på Zoom torsdag 22. april kl. 15.00-15.45.

Webinaret er en del af en række webinarer, der tager udgangspunkt i Morgendagens Salg, der er Danmarks største videnskabelige forskningsprojekt om salg og salgsledelse. Projektet er søsat af CBS, Dansk Industri Handel, Business Danmark og Customer Agency.

Oplægsholder

Peter Aakjær Jensen er uddannet cand.merc. og har arbejdet med salgs- og markedsudvikling som ledelseskonsulent for nationale og globale B2B virksomheder de senste 20 år. I 2015 var Peter med til at stifte Customer Agency A/S, der hjælper markedsledende B2B-virksomheder med at skabe vækst ved at differentiere sig på tydelig værdiskabelse. Peter har sammen med Mogens Bjerre gennemført forskningsprojektet Morgendagens Salg og var i seks år tilknyttet CBS som ekstern lektor med speciale i kundeorienteret markedsudvikling og kundeloyalitet.

Customer Agency A/S

Peter Aakjær Jensen

Market Director

Styrk din faglige profil

Marketing, salg, e-business og kundeadfærd. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Søren Münster

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4822
  • Mobil +45 2674 7014
  • E-mail somu@di.dk