Webinar

Omnichannel Marketing

Vil du levere en strømlinet, integreret kundeoplevelse på tværs af dine markedsføringskanaler? Få inspiration til din omnichannel marketingsstrategi fra Bygma - den største danskejede leverandør af byggematerialer, og Kontormøbler.dk - Danmarks største webshop med kontormøbler til vores webinar i april.

Webinaret er overstået

Optaget webinar vises her på siden 22.04.2021 11:30

Omnichannel marketing handler om, hvordan din virksomhed giver jeres kunder en sammenhængende oplevelse af virksomheden, uanset hvilket mix af markedsføringskanaler, som kunden vælger at interagere med på tværs af fysiske og digitale kanaler.

Flere undersøgelser viser, at et veleksekveret omnichannel marketing setup har direkte indvirkning på virksomhedens metrikker med op til 90 pct. bedre fastholdelsesrater og livstidsværdier. Med andre ord – en veludtænkt og -udført omnichannel strategi er grobund for vækst.

Den 22. april kan du blive inspireret til, at komme i gang med din omnichannel strategi med to stærke cases fra Bygma og Kontormøbler.dk, der har vidt forskellige strategier forl deres kunders omnichannel oplevelse.

Bygma

Bygma arbejder ud fra helt faste marketingprincipper, som danner grundlag for hvad de forskellige mediegrupper skal bidrage til. De henvender sig primært til det professionelle segment, men har også en del privatkunder. Det er to forskellige kunderelationer, behov og købsadfærd, som skal tænkes ind i markedsføring og købsoplevelse. 

Kontormøbler.dk

Kontormøbler.dk har været online siden 1998 og har rykket sig markant siden. Frem til 2008 var det kun et ”visitkort”, der fortalte om de kontormøbler, de producerede fra Dencon A/S. Fra 2008 hvor Dencon Center blev startet, kom der fokus på dette område som en salgskanal, og man kunne bestille via email. 11/11 2011 gik Kontormøbler.dk live med den nuværende webshop, som der er blevet udviklet på siden. I 2021 har Kontormøbler.dk også haft fokus på bruttolønsordninger med en omnichannelstrategi med salg og markedsføring på flere områder og platforme. De fortsætter stadigt med at åbne nye showrooms i hele landet, og deres indretningskonsulenter har travlt som aldrig før. Digital awareness giver flere kunder til showrooms og indretningskonsulenterne. Automatisering, fokus på kunderejse, samt nye state-of-the-art service ydelser inspireret af andre branchers mangeårige erfaringer.

Oplægsholder

Lasse Weien Svendsen er marketingdirektør i Bygma med ansvar for marketing og online. Han har en fortid som mediedirektør i reklamebureauet Kunde & Co, samt landedirektør for Vacansoleil.

Bygma

Lasse Weien Svendsen

Marketingdirektør

Oplægsholder

Torben Møller er CEO og ejer af Dencon Center A/S samt Kontormøbler.dk. Han har beskæftiget sig med møbler i næsten 30 år, og haft med alt indenfor salg og markedsføring af disse at gøre. Kunsten har været at oversætte en ”nørdet” møbelviden til online salg. Men øvelsen ser ud til at have virket.

Dencon Center A/S

Torben Møller

CEO og ejer

Oplægsholder

Martin er COO i kontormøbler.dk med ansvar for bla. markedsføring, øget digitalisering, omnichannel, drift & IT. Har arbejdet med digital markedsføring i +15 år, digital transformation og ehandel i 12 år. Bl.a. som Ecommerce Manager og Salgs- og marketingchef i virksomheder som Silvan, Bon’a Parte, Davidsen, Whiteaway

kontormøbler.dk

Martin Pihl

COO

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden