Webinar

Digitalisering af kundedata - effektivt CRM-system og GDPR krav kan forenes

Customer Relationship Management (CRM) kan styrke brugeroplevelsen, relationen til kunderne og øge omsætningen – men hvordan? Kom med til webinar, hvor vi svarer på netop dét, når vi stiller skarpt på CRM-systemers effekt på virksomheders værdiskabelse og kundernes brugeroplevelse.

Webinaret starter:

13.01.2021 10:00

“Vi kender vores kunder ud og ind, og det er meget vigtigt for os at pleje den personlige relation. Det kan man bare ikke på samme måde med et online system. Og så er vores salgsproces virkelig lang og kompliceret, så det slet ikke kan puttes ind i et system”. 

Cirka sådan lyder nogle af de typiske indvendinger imod at digitalisere en virksomheds kundesystem.

Den 13. januar 2021 kommer alle indvendinger under kærlig behandling af CRM-eksperterne fra Adapt CRM og CloudComply. Her vil de også belyse de mange gode grunde til at automatisere og personalisere virksomhedens salgs- og marketingsprocesser og ikke mindst, hvordan man på bedst mulig måde, kan gå fra et analogt kundekartotek til et CRM-system.

Undervejs kommer oplægsholderne blandt andet omkring:

  • Værdien af den digitale tidsalders olie
  • Brugerdata, og hvordan man kan bruge den til at skabe forretningsmæssig værdi
  • Hvordan man bruger data og samtidig er GDPR-compliant 
  • Best practices for CRM-implementering
  • Hvordan man aktivt benytter data til at styrke kunderelationen og forretningen
  • Hvordan man som B2B-virksomhed kan bygge et kunde-flow

Glæd dig til at møde følgende oplægsholdere:

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

DI Handel

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent

Oplægsholder

Kresten arbejder med strategisk rådgivning for danske og internationale kunder inden for digital transformation og digitale løsninger. Altid med udgangspunkt i #usersfirst

Adapt

Kresten Wiingaard

CEO

Oplægsholder

Martin er it-advokat med 7+ års erfaring fra tier 1 dansk advokatfirma. Han har specialistviden inden for persondata og GDPR-compliance samt inden for it- og teknologiretlige udfordringer og muligheder.

ComplyCloud

Martin Folke Vasehus

CEO

Oplægsholder

Søren har over 20 års erfaring inden for CRM, salgsprocesser og implementering af CRM-systemer i både danske og internationale koncerner.

Adapt

Søren Landschultz

CRM Director

Hold dig opdateret

Modtag DI Handels nyhedsbrev og få relevante nyheder, analyser og events inden for salg, marketing, kundeservice og e-handel direkte i din mailboks hver uge.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk