Webinar

Skab bedre kundeoplevelser med gode medarbejderoplevelser

Bedre kundeoplevelser og -rejser starter med medarbejderoplevelsen. Hvis du ikke sætter medarbejderrejsen i system og forankrer den gode oplevelse i hele virksomheden, vil din arbejde med kunderejsen ikke bære frugt. Det er ikke blot en opgave for HR, men for alle i virksomheden. Bliv klogere på hvorfor og hvordan på vores webinar den 25. marts..

Kunde- og medarbejderoplevelser er helt centrale spor i moderne virksomheder, men det er først, når disse to mødes i et sømløst samspil, at magien opstår. For at opleve både de reelle strategiske muligheder, positive effekter på virksomhedens drift og økonomi, samt forretningspotentialer, er det dog vigtigt, at det ikke blot er HR, der er involveret i processen, men at også topledelsen og alle virksomhedens ansatte hjælper med at forankre arbejdet, både hos dem selv, men også hos deres kolleger.

I samarbejde med Ennova kigger vi den 25. marts på, hvorfor og hvordan du kan komme i gang med, at arbejde med medarbejderoplevelsen, og hvad det kræver med udgangspunkt i Ennovas arbejde med 548 forskelligartede B2B og B2C virksomheder om selvsamme.

Webinaret vil bl.a. berøre:

  • Hvorfor medarbejderoplevelsen er vigtig, herunder koblinger til kundeoplevelsen og økonomi
  • Visionen for medarbejderoplevelsen
  • Vigtigheden af topledelsens forankring
  • Hvem der ejer medarbejderoplevelsen, og hvordan det organiseres.

Dit udbytte:

  • Hvordan kommer du i gang?
  • Bedste erfaringer indenfor feltet
  • Kreative forslag til forbedring af medarbejderoplevelse

Målgruppe

Webinaret er relevant for topledelse og afdelingsledere (fx IT-chef, HR-chef, kundeservicesansvarlige og marketingsansvarlige).

Oplægsholder

Søren Smit har i sin karriere arbejdet tæt med kunde- og medarbejderoplevelsen. Bl.a. har Søren været med til at indarbejde det fokus TDC har på kundeoplevelsen i dag, og hjælper i dag virksomheder med deres medarbejderoplevelser via Ennova.

Ennova

Søren Smit

Director, EX & CX Development

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden