Webinar

Skab mersalg med de rigtige produktanbefalinger i din webshop

Vil du skabe bedre brugeroplevelser og samtidig hæve ordrestørrelsen i din webshop? Så se med, når vi i DI Handel i samarbejde med Smartpage sætter fokus på produkt- og indholdsanbefalinger til webshops.

Webinaret er overstået

Optaget webinar vises her på siden 12.01.2021 15:00

Vi kender alle situationen, hvor indkøbskurven mangler et irriterende lille beløb for at få fri fragt, og vi febrilsk starter en søgning efter et produkt, der kan give dig fri fragt. Måske har du også oplevet at webshoppen viser helt irrelevante produkter, som slet ikke interesserer dig og tænker at det er uprofessionelt.

På webinaret kommer vi med konkrete bud på, hvordan du kan løse denne ’udfordring’, samt hvordan du med de rigtige anbefalinger kan fastholde brugeren, skabe en bedre brugeroplevelse og samtidig øge mersalget.

Du vil gå fra webinaret, med viden om, hvordan din virksomhed kan drage fordel af en anbefalingsmotor, og hvad du skal lægge vægt på i opsætningen og designet af produkt- og indholdsanbefalinger.

Hør også stifterne fra Relewise fortælle deres historie om, hvordan Relewise, en helt ny – og anderledes – anbefalingsmotor, blev skabt og hvorfor de mente der var behov for at udvikle en ny anbefalingsmotor. Vi kan afsløre at produktdata, varianthåndtering, B2B-understøttelse, performance og GDPR havde en finger med i spillet.

Sammen med Smartpage deler de ud af deres erfaring omkring e-handel og går i dybden med deres produkt, alt sammen mens de viser eksempler fra flere af deres kunders løsninger, herunder Søstrene Grene.

Dit udbytte

  • Hvorfor og hvordan anbefalinger kan skabe bedre brugeroplevelser
  • Hvordan produkt- og indholdsanbefalinger kan være med til at øge salget
  • Inspiration til arbejdet og designet af anbefalinger
  • Indsigt i en helt ny – og anderledes - anbefalingsmotor
  • Konkrete eksempler fra bl.a. Søstrene Grene

 

Oplægsholder

Som UX-designer i Smartpage A/S arbejder jeg altid ud fra et brugercentreret synspunkt og har fokus på brugernes oplevelser og behov. Jeg har den tilgang, at hvis mit arbejde er usynligt for brugerne, er det gjort rigtigt. Derfor basere jeg mine løsninger på brugerindsigter og ikke mavefornemmelser.

Smartpage A/S

Cathrine Tavs Andersen

UX-designer

Oplægsholder

Kæmpe e-handelsnørd, som har været med siden 2001. Som teknisk spydspids på en lang række større e-handelsprojekter, har mit fokus altid været på at skabe en god løsning, i høj kvalitet, med max fart på hastigheden, og med gode og stabile snitflader mellem systemerne - og ikke mindst leveret løsninger, som møder slutbrugerens og forretningens krav. Den erfaring har jeg, sammen med mine medstiftere, brugt på at skabe Relewise, som er en ny anbefalingsmotor, udviklet gennem de sidste 3 år, som jeg elsker at fortælle meget mere om.

Relewise

Brian Holmgård Kristensen

CEO & Founder

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

DI Handel

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent

Oplægsholder

Tevin Lac har i de seneste tre år arbejdet med projektet E-eksport via Online Markedspladser. Han er derudover Head of E-commerce i DI.

DI Handel

Tevin Lac

Fagleder

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden