Webinar

Sådan udarbejder du en SoMe-strategi

Effektiv og succesfuld kommunikation på sociale medier kræver planlægning og en strategi. Du skal have en plan for, hvor og hvorfor du smider hvad ud, så din virksomhed ikke drukner i mængden. Bliv klogere på, hvad en SoMe strategi bør indeholde, og hvordan du udarbejder en.

Der er ingen vej uden om. Sociale medier er kommet for at blive - og hvis din virksomhed skal have succes, gælder det om at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Der er et hav af muligheder på sociale medier for at blive set af potentielle kunder eller pleje nuværende kunder, men for at opnå succes, er det vigtigt at få lagt en klokkeklar strategi - din SoMe strategi.

Så hvor skal du starte, når du skal lave virksomhedens strategi for sociale medier? Og hvordan opnår du optimal værdi for virksomheden på de sociale medier?

Bliv klogere på det strategiske arbejde med sociale medier sammen med det social media bureau Spasiba til webinar den 07. januar 2021. Partnere Jeppe Conrad og Nicolaj Sandberg er oplægsholdere.

Udbytte

  • Hvorfor bør man udarbejde en SoMe strategi?
  • Hvad er en SoMe strategi?
  • Hvordan udarbejder man en SoMe strategi? Dataindsamling, forståelse af markedet, digitalt DNA, platforme, målgrupper, kommunikationsform, indholdsproduktion, governance, struktur og arbejdsprocesser, mål og benchmark.
  • Hvem skal deltage i arbejdet? Forankring i organisationen.

Målgruppe

Beslutningstagere inden for det kommercielle område (salg, marketing og strategi) fra både B2B og B2C virksomheder, der er i gang med eller skal i gang med markedsføring via sociale medier.

Oplægsholder

Nicolaj er medejer af SPASIBA The Social Agency, som han stiftede sammen med Jeppe Conrad for 12 år siden. Nicolaj har før det mange års erfaring fra reklamebranchen, hvor han bl. a. arbejdede som digital rådgiver og Kontaktdirektør med fokus på digitale strategiske forretningsmuligheder samt kampagner hos Lowe og ADNUVO.

SPASIBA The Social Agency

Nicolaj Sandberg

Medejer

Oplægsholder

Jeppe er medejer af SPASIBA The Social Agency, som han stiftede sammen med Nicolaj Sandberg for 12 år siden. Jeppe har altid arbejdet med digital forretning, først som digital projektleder hos Danske Bank med ansvar for en lang række internationale projekter bl.a. i forbindelse med Danske Banks opkøb af banker i udlandet. Senere ansvarlig for udvikling af kunderne hos det digitale bureau ADNUVO.

SPASIBA The Social Agency

Jeppe Conrad

Medejer

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden