Webinar

Webinar: Lær at sælge med LinkedIn

Hader du kold kanvas? Så er der gode nyheder: Der er en meget mere effektiv metode, som ikke en gang gør ondt. I skal høre om Social Selling på LinkedIn.

Kom til webinar den 1. november kl. 09.00-10.00 og få tips og tricks til, hvordan I kan bruge LinkedIn og social selling til at gøre salgsarbejdet langt lettere for jer selv.

I Danmark er der to millioner mennesker på LinkedIn. Tænk hvis du kunne lave forretninger med dem alle sammen. Det kan du; og det er slet ikke svært at lære.

Eksperterne fra LinkedInsider vil på en time inspirere og guide jer igennem de vigtigste metoder og teknikker i jeres B2B salg på LinkedIn.

Sælge-Helge er død

På de sociale medier er den klassiske ’sælge-Helge-på-brede-fælge’ type røget fuldkommen ud af loopet. I hans sted er kommet specialisten; ham der virkelig ved noget om sit produkt, og som til­byder noget ægte værdifuldt.

Hvad får du med hjem?

Du får:

  • Det rigtige mindset til at blive social sælger
  • Scripts til første kontakt
  • En gratis kampagneform, der kan øge kendskabet til dig markant
  • Et værktøj til at måle din præstation som social sælger
  • En personlig handlingsplan, så du kan strukturere og mål­rette din indsats.

Oplægsholder

Jacob Elton er oplægsholder på seminaret. Jacob Elton fra Linkedinsider er specialiseret i at træne sælgere og selvstændige i at skaffe leads og møder via LinkedIn.

Hos LinkedInsider har vi samlet al den bedste viden om salg på LinkedIn - og både gjort det let tilgængeligt og til at handle på.

Siden sommeren 2015 har vi hjulpet over 750 kursister og holdt over 300 foredrag.

Vi har blandt andet hjulpet:

  • Telenor
  • Ekstra Bladet
  • Arbejdernes Landsbank
  • Dansk Metal
  • Dana A-kasse
  • First Hotel
  • Erhvervshus Hovedstaden
  • Lavazza Merrild
  • Business Danmark
Jeg tog de gratis værktøjer i brug dagen efter peptalken og besøgte 400 personer i min målgruppe. Så connect’ede jeg med dem, som kiggede tilbage. En af dem bad selv om et møde, og ham tjente jeg lige godt 200.000 på det første år. Min samlede tidsinvestering var på under to timer. Det er da meget godt gået, når man er selvstændig. Mikkel Buhelt hørte peptalken i 2017

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden