Webinar

A/B splittest - 5 vigtige erfaringer

Conversionboost warm-up! Som optakt til 10 års jubilæum, holder vi webinar om split-test med CRO specialist Ole Gregersen, som også er vært for Conversionboost.

Split-test er både lærerigt, værdifuldt og en måde at skabe konkurrencefordel. Det har interessante økonomiske og organisatoriske konsekvenser. Og så er det spændende både teknologisk og videnskabeligt.

Split-test bør være på repertoire I alle virksomheder - men der lurer en række fælder, både i brug af metoden og ift. til rent faktisk at få indfriet de resultater som testen antyder.

Deltag i webinaret og få viden om hvad du skal holde øje med, både i dine egne split-test eller hvis du køber dem ude i byen af eksterne leverandører. Bliv klar til at opstille de bedste hypoteser og stille de rigtige krav til din leverandør.

Ole Gregersen

Optimering af online kunderejser er Ole Gregersens speciale. Igennem brugerdata, adfærdsdesign og User Experience arbejder han med at omsætte besøgende til betalende kunder. Ole er desuden grundlægger af Conversionboost konferencen.

Kim Bruno-Lindby

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.