Arrangement

7 konkrete værktøjer, der giver marketingafdelingen succes

Hvis du gør, som du plejer, er du sikker på at ryge i Social Selling sumpen med begge ben. Men hvis du vender dit marketing-mindset 180 grader, så er du allerede 80% i mål … endda før du er startet.

Du skal deltage til denne mikro- peptalk/workshop, hvis du gerne vil have:

  • Det rigtige mindset, der får dig 80% i mål med Social Selling, før du er startet
  • Opskriften på, hvordan du booster jeres sociale salg og lynhurtigt sætter konkurrenterne i skammekrogen
  • Den ubehagelige sandhed om Social Selling i marketingafdelingen 🥵 – og hvordan du kommer ud af den
  • Overblik over de største faldgruber, du skal undgå når du arbejder med Social Selling i jeres organisation
  • Alt er pakket ind i ’7 konkrete Social Selling værktøjer der giver marketingafdelingen succes” – som du kan tage med hjem og bruge med det samme i jeres organisation

Dette indlæg er for marketingfolk, der enten overvejer at gå i gang med at bruge Social Selling eller allerede er i gang og gerne vil blive endnu bedre.

Hvordan ved du om dette arrangement er relevant for dig?

Du er en marketingleder/chef/direktør, har et ansvar for jeres virksomhedsside på LinkedIn, har direkte kontakt med salgsafdelingen, eller ønsker at de skal udnytte det uudnyttede potentiale du ved LinkedIn har rent salgsmæssigt for jeres organisation.

Vi håber at du vil spidse blyanten, og tage notesblokken frem, for du kommer til at opleve vores uddannelsespartner, Jacob Elton fra LinkedInsider ApS i hopla. Han vil give dig sine allerbedste råd fra hans tid sammen med kompagnonen Martin Lund, hvor de har erfaringer med +15.000 mennesker og +7 års professionel salgs/marketingtræning på LinkedIn, hos bl.a. Toyota Danmark, Adecco, Europcar & GLS.