Arrangement

CX POPUP-NETVÆRK

Er kundecentricitet og kundeoplevelser på agendaen i din virksomhed og kunne din virksomhed godt trænge til en gennemgang af jeres kunderejse og opdage potentielle forbedringer? Din virksomhed kan nu deltage i et popup-netværk, hvor vi på fire workshops gennemgår centrale temaer ved kundeoplevelsen.

Med CX Popup-Netværket er det hele virksomheden der skal deltage. Det betyder at I, i virksomheden skal være klar til at ryste jeres forståelse og arbejde med kundeoplevelser. Derudover skal I klarlægge, hvem af 2-5 kolleger, der deltager i hvilket modul, for at få det bedste mulige udbytte i udbredelsen af den nye læring og inspiration. Det kan dermed være forskellige deltagere fra jer fra gang til gang. Det anbefales, at den i virksomheden, der har det største ejerskab over kundeoplevelsen, deltager i første møde, men det kan eksempelvis foreslås at bede HR-chefen om at deltage i det fjerde møde.

CX Popup-netværket henvender sig til virksomheder med +50 ansatte, der interagerer med sine kunder digitalt og fysisk fx i sin butik eller showroom.

Kundeoplevelsen som en del af strategien

På det første netværksmøde sættes rammen for Customer Experience i dag på et strategisk niveau sammen med eksperterne fra knowit EXPERIENCE og eksempler ud fra deres erfaringer. Du får indblik i, hvordan at man kan implementere kundecentricitet i strategien og dagligdagen hos virksomheden, hvordan det rent faktisk giver fordele for både virksomheder og kunder, samt hæver toplinjen.

Kunderejsen – Skitsér og identificér potentialer

Til dette møde har du hjemmefra kigget lidt på virksomhedens egen kunderejse. Du anbefales at gennemgå den nuværende kunderejse eller lave de første skitser sammen med de af dine kolleger, der deltager på de øvrige af netværkets temaer og relevante kolleger, der har indflydelse på kundeoplevelsen. På netværksmødet vil kunderejsen blive gennemset af markedsanalysebureauet Wilke, der har stor erfaring med arbejdet med kunderejserne vil gå ind i kompleksiteten og hjælpe med at udpege vejen til udpege mulighederne i din virksomheds kunderejse.

Servicedesign som forbedringsproces

På tredje netværksmøde stiller vi skarpt på servicedesign som begreb til at arbejde med potentialer på din kunderejse. Når din virksomhed deltager på dette netværksmøde, går vi ind og kigger på de ”gaps”, du har fundet og bruger design som instrument til at nytænke dele af dine din kunderejse og kundeoplevelse. Til at åbne op for denne proces vil service design virksomheden Designit hjælpe os i gang.

User-testing og prototyping

Ved sidste møde i popup-netværket har vi til dette sidste modul allieret os med Kresten Wiingaard fra Adapt, som vil facilitere netværksmødet med fokus på user-testing og prototyping.

CX Popup-Netværk 2022

    • 30. november User-testing og prototyping

      Hvis din kundeoplevelse er designet for mennesker, så test den på mennesker!

CX POPUP-NETVÆRK

17. maj 2022: Kundeoplevelsen som en del af strategien
07. juni 2022: Kunderejsen – skitsér og identificer potentialer
14. september 2022: Servicedesign som forbedringsproces
30. november 2022: User-testing og prototyping