Webinar

Afholdt: Webinar: Få den bedste sælgeradfærd på de digitale møder

Webinar med Mads Winther, Intenz og Niklas Laugesen, Napp.

Dette webinar er desværre afholdt. Du kan dog finde en masse andre spændende inspirationsseminarer, webinarer, kurser og konferencer lige her: DI Handel events.

Situationen 

Lige nu ser det ud til, at det er COVID-19-krisen, der driver den digitale transformation i mange salgsorganisationer. Det er en skam, da onlinemøder er den nye norm. Salget er forandret, og kundernes forventning og deres måde at købe på har ændret sig markant. En del kundedialoger vender tilbage til de fysiske møder efter krisen, men mange vil for altid være forandret, hvorfor virtuelle møder bliver et must for den moderne sælger.  

Udfordringen 

Den primære udfordring består i at få opbygget de bedste kompetencer og strukturer hos salgsstyrken samt at facilitere virtuelle møder. Hvordan skaber I konkret den oplevelse hos kunden i et onlinemøde, som I ønsker at stå for, og hvordan sikrer I, at jeres sælgere hurtigt får opbygget kompetencer til også at mestre et online møde. 

Løsningen 

Lær hvordan du skaber denne udvikling af dit salgsteam – og udnyt stilstanden til at stå klar, når hverdagen og travlheden melder sig igen.  

Lær hvordan du konverterer de fysiske møder til virtuelle møder og opnår samme effekt. Udfordringen er, at rigtig mange sælgere er vokset op i verden med mange face-to-face-møder, kaffe på bordet og lange snakke. Nu sker det online, og her skal sælgeren mestre et nyt sæt spilleregler. 

På webinaret stiller vi skarpt på: 

  • Hvorfor strukturere og træne vores online møder? (Intenz) 
  • Valg af applikation og udstyr (Napp) 
  • Opbyg en playbook for mødetyper (Intenz) 
  • Optimal forberedelse af mødet (Napp) 
  • Afholdelse af selve mødet og tips til at skabe involvering (Napp) 
  • Effektfuld opfølgning af mødet (Napp) 
  • Hvordan bruges indsigt og læring til fremtidig forbedring (Intenz) 

Udbyttet:  

Indsigt i hvordan I får defineret den bedste kundeoplevelse online. På webinaret har vi fokus på, hvordan du praktisk forbereder og afholder et effektivt onlinemøde – og ikke mindst effekten af at samle godt op. 

Du får også inspiration til, hvordan I enkelt opbygger en playbook for onlinemøder, konkrete råd til den praktiske udførsel og træning, og indsigt i, hvordan I kan bruge de data, der genereres til at optimere og forbedre – både nu og når det bliver ”normalt” igen. 

Praktisk

Webinaret finder sted fredag d. 24. april kl. 9-10.

Mads Winther, Intenz

Mads har gennem mere end 20 år arbejdet med at optimere salgsorganisationer. Dels gennem træning og udvikling af sælgere – men også gennem udvikling af salgsledere til at strukturere og følge op på sælgernes adfærd. Derudover er Mads involveret i tæt sparring med en række forskere indenfor salgsudvikling i hele verden. På webinaret vil Mads komme ind på, om virksomheder har de rigtige kompetencer, adfærd og ledelses opfølgning på deres online dialoger med kunderne til at sikre at salget kan nå deres mål.

Niklas Laugesen, Napp

Niklas er medstifter af Sales Enablement Platformen Napp, som i dag anvendes af mere end 35.000 sælgere i over 40 lande. Selskabet er to gange kåret som Gazellevirksomhed af Børsen og har rejst et tocifret millionbeløb i risikovillig kapital. I de sidste 10 år har Niklas arbejdet med digital transformation for mellemstore og store nationale og internationale virksomheder. Niklas har afholdt tusindvis af online møder og besluttede allerede i 2018 at kundemøderne hos Napp primært skulle foregå online for at spare tid. På webinaret vil Niklas dele ud af sin erfaring med afholdelsen af det gode online møde, herunder de tekniske faldgruber og potentialer.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden