Arrangement

B2B e-handel anno 2024 – sådan styrker du din salgsproces og kunderelation

I en æra hvor hver eneste klik og swipe kan konverteres til et potentielt salg, er det afgørende for virksomheder at forstå og udnytte de digitale kanalers fulde potentiale. Dette seminar vil tage dig gennem de seneste trends, succesfulde casestudier og give dig de redskaber, du behøver for at sejre i den digitale handelsarena.

International B2B e-handel står fortsat med et kæmpe potentiale. Det handler ikke længere kun om webshopsalg (transaktionen), men om at styrke hele salgsprocessen og kunderelationen. En ambitiøs B2B-platform, der bringer kunder og sælgere sammen, kan være afgørende for din omsætning, sælgernes effektivitet og din konkurrencekraft.

Dette er seminaret for dig, hvis du gerne vil blive klogere på, hvordan du gentænker din digitale B2B forretning, så den understøtter hele salgsprocessen til gavn for både sælgere og kunder.

Dagens program byder på en blanding af strategisk indsigt og praktisk rådgivning, herunder hvordan du kan udnytte de nyeste digitale løsninger til at skabe mere værdi og styrke relationerne med dine kunder. Deltag i dialogen og lær, hvordan din virksomhed kan tilpasse sig det evigt udviklende digitale landskab og derved ikke kun overleve, men trives i den konkurrenceprægede verden af international e-handel.

Vi glæder os til at se dig.

Seminaret afholdes både i København og i Kolding

B2B e-handel anno 2024 afholdes i to forskellige lokationer i to forskellige dage:

Programmet for begge lokationer vil være det sammen, dog med forbehold for ændringer.

Program

  • 08.30

    Ankomst og registrering

    Kaffe & morgenmad

  • 09.00

    v/DI Handel

    Velkommen

  • 09.05

    v/Casper Stendal, Partner, Ecreo

    Næste generation af B2B e-handel: den digitale salgsplatform, som både kunden og sælgeren elsker

    Et kig ind i fremtiden inden for B2B e-handel. En fremtid, hvor salgsteamet skal ud af økonomisystemet og møde kunden både fysisk og på den digitale platform. En fremtid, hvor forretningsmodeller, kunderejser og salgsprocesser skal gentænkes og kædes endnu tættere sammen. Hvorfor og hvordan? Få svaret her.

  • 09.40

    v/Niels Findstrup, Group Commercial Manager, Alumeco Group

    Alumecos digitale transformation: Fra traditionel handel til kundefokuseret e-handelsstrategi

    Mød Niels og bliv klogere på, hvorfor effektiv og kundefokuseret e-handel er blevet en kernestrategi for Alumecos forretning. Du får også et indblik i, hvorfor online selvbetjening er blevet en vigtig salgskanal, og hvordan Alumeco sikrer en kundeoptimeret oplevelse, der understøtter hele salgsprocessen.

  • 10.15

    Pause

  • 10.40

    v/Sam Jackson, Associate Partner Growth Manager

    International B2B e-handel: De 10 vigtigste krav fra kunderne

    Vores shoppingvaner har ændret sig drastisk de sidste 10 år, og indkøbsvanerne inden for B2B er ingen undtagelse. Få de nyeste do’s and don’ts og de 10 vigtigste krav fra kunderne, når Sam deler ud af indsigterne fra BigCommerces seneste Global B2B Buyer Report, baseret på svar fra +1000 B2B-kunder om deres online shoppingvaner.

  • 11.15

    v/Kasper Bay Simonsen, Segmentchef for industri, HJHansen Recycling Group

    HJHansen Recycling Groups digitale spring: Bæredygtighed og effektivitet gennem en ny kundeportal

    Hør Kasper fortælle om de forretningsmæssige gevinster HJHansen Recycling Group har opnået med deres nye kundeportal. En kundeportal, der ikke kun har digitaliseret en lang række af processer til fordel for leverandørerne, men som også har optimeret interne arbejdsgange og sat fokus på bæredygtighed.

  • 11.50

    Tak for i dag

    Netværk og frokost (til at tage med, hvis du har travlt)