Arrangement

Skab vækst i B2B-forretningen - brug best-in-class B2C omni-channel strategier

I en tid, hvor digitalisering forandrer landskabet for B2B-virksomheder i Danmark, bliver det afgørende at forstå, hvordan vi kan optimere kunderejsen digitalt og skabe mere værdi for både kunderne og virksomhedens bundlinje. Men hvordan kan vi lære af de virksomheder, der allerede har mestret kunsten at levere strømløse omnichannel-oplevelser?

På dette seminar får du muligheden for at dykke dybt ned i, hvordan førende B2C-virksomheder i Danmark og resten af Europa har sat nye standarder for digitale kundeoplevelser. Vi vil sammen med IMPACT Commerce dele konkrete erfaringer og strategier, som B2B-virksomheder kan implementere for at få samme succes med deres omni-channel strategi.

Hvorfor skal du deltage?

Fordi digitalisering ikke blot er fremtiden, men nutiden. De førende B2C-virksomheder har allerede knækket koden til, hvordan de skaber personlige og sammenhængende kundeoplevelser på tværs af alle kanaler. Nu er det tid for B2B virksomheder at følge trop. Gennem indsigter fra både danske og europæiske best-in-class omni-channel cases, får du viden om, hvordan du kan anvende disse strategier til at forbedre både din kundeservice og dit salg.

Hvem bør deltage?

Seminaret er skræddersyet til ledere og beslutningstagere inden for B2B-virksomheder, der ønsker at styrke deres digitale tilstedeværelse samt forretningsudviklere, marketing- og salgsansvarlige, der søger inspiration og konkrete løsninger på, hvordan de kan tage deres omni-channel-strategi til næste niveau.

Hvad kan du forvente?

  • Nyeste indsigter fra DI Handels Omni-channel analyse med besvarelser fra mere end 9.000 danske forbrugere
  • Key learnings fra IMPACT Omnichannel Index 2024, der dækker Europas mest succesfulde omni-channel virksomheder
  • Cases og hands-on råd fra eksperter og topledere inden for både B2C og B2B
  • Mulighed for at netværke med andre beslutningstagere og digitale frontrunners

Tag del i en dag fyldt med viden, inspiration og netværk med de førende eksperter i branchen. Tilmeld dig nu og vær med til at skabe fremtidens (digitale) B2B kundeoplevelser!

Hvad er omni-channel?

Omni-channel er en forretningsstrategi, der har til formål at tilbyde dine kunder en sammenhængende  shoppingoplevelse på tværs af alle kanaler, digitale som fysiske. Alle marketingaktiviteter skal være målrettet den enkelte kunde, og forbrugerne skal fornemme en helhedsorienteret oplevelse uagtet hvilket touchpoint, de møder virksomheden på.

       

Program