Brainy Breakfast – Annoncering på LinkedIn - udvidet
Er du allerede i gang med LinkedIn annoncering, men vil gerne løfte dine resultater yderligere? Få indblik i, hvilke optimeringsmuligheder du har til hands-on lynkursus med LinkedIns danske Marketing Partner.
Afspilning af webinar kræver medlemsskab af: DI
LinkedIn er det største erhvervsrettede sociale medie og kan derfor blive en stærk kanal til din B2B markedsføring. Hvis du vil opnå et større reach og engagement fra de helt rette potentielle kunder, kan annoncering være med til at give dit indhold et kærligt skub. Gennem dine annoncer på LinkedIn har du mulighed for at målrette dine budskaber til de mest relevante brugere, så du kan skabe synlighed for jeres virksomhed.
Men hvordan optimerer du dine annoncer og dit LinkedIn Marketing flow, så du får mest mulig værdi ud af dine annoncekroner? På dette lynkursus vil du få en indflyvning til, hvordan du optimerer dine annoncer på LinkedIn. Specialister fra LinkedIns danske Marketing Partner AdColony underviser.
Vi kigger på, hvordan du kan optimere:
- Kampagnemålsætninger og matchende annonceformater
- Optimalt marketing mix og flow igennem marketingtragten; via awareness, consideration og Lead generation
- Content; opbyg jeres LinkedIn Relevance Score. Derigennem sikrer I optimal trafik, engagement, gode resultater og lavere auktions priser
- Identifikation og matching af dine personas og målgrupper
- Lead generering via LinkedIn Lead Gen Forms
- Udnyt dine 1 parts data optimalt med Remarketing og Matched audiences
- Evalueringen af dine resultater
Vi ses online - Vel mødt!
OPLÆGSHOLDER
AdColony servicere ugentligt et sted mellem 700 og 1000 aktive kampagner fordelt på mange forskellige danske annoncører og dermed generere LinkedIn teamet en meget masse insights på best practise på LinkedIns stærke BTB platform. Mikala leder det danske LinkedIn AdColony team og har igennem de seneste 4 år selv dagligt arbejdet som ekspert både med strategisk og taktisk rådgivning på LinkedIn Marketing Solutions såvel som med hendes egen hands on erfaring i både operationel kampagne opsætning, optimering og rapportering. Dette har givet hende en stærk og både bred og dyb viden i hvordan danske virksomheder fra mange forskellige industrier bedst opnår succes med deres BTB marketing på LinkedIn platformen.
AdColony
Mikala Krüger
Country Manager & Head of LinkedIn Partnership Danmark
Efterårets Brainy Breakfast lynkurser
- 17. august 2021: Brainy Breakfast – SEO
- 15. september 2021: Brainy Breakfast – SEM
- 06. oktober 2021: Brainy Breakfast – Anvendt analytics
- 14. oktober 2021: Brainy Breakfast – Annoncering på LinkedIn for begyndere
- 04. november 2021: Brainy Breakfast – Annoncering på LinkedIn – udvidet
- 15. november 2021: Brainy Breakfast: TikTok og Snapchat
- 17. november 2021: Brainy Breakfast - Facebook
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.