Arrangement

C-day 2022

Arbejder du og din virksomhed med at skabe bedre kundeoplevelser og sørge for hele din virksomhed er tæt på jeres kunder? På Customer Day 2022 giver vi dig igennem temaer og cases inspiration til, hvordan du kan bruge din virksomhed skal blive endnu bedre til at arbejde med kunden.

Customer Day 2022 - Endnu mere fokus på kunden.

Personlige kunderejser, datadreven kommunikation og relevante oplevelser står øverst på den forretningsmæssige agenda i mange danske virksomheder. Det tiltagende fokus gennemsyrer alle afdelinger, og der kræves både forankring i ledelsen såvel som en solid tværfaglig indsats, hvis man skal lykkes. Derfor har vi udvidet CX-Day til Customer Day.

Ansvaret for at skabe gode oplevelser og en dybere kunderelation ligger bor nemlig overalt i virksomheden. I salg, marketing, IT, fronten, ledelsen, bogholderiet. Og alle arbejder de under samme fællesnævner - at skabe relevante og nærværende oplevelser for kunden.

På Customer Day kan du glæde dig til at komme hele vejen rundt om kunden. Du får en lang række cases og faglig inspiration med på vejen - lige til at omsætte til resultater. Vi har et spændende program linet op til dig, som vi løbende løfter sløret for her på siden.