Arrangement

CXday konference og Awardshow 2021

KUNDEOPLEVESER: Arbejder du med at skabe bedre kundeoplevelser og sørge for din virksomhed er tæt på dine kunder? På CX Day 2021 giver vi dig en række fortællinger og cases på, hvordan du kan bruge kundeindsigter og dine medarbejdere til at skabe et tæt bånd til dine kunder.

CXday konference (kl. 12-17):

Digital Transformation. Human  at heart.   

Gode oplevelser handler om at skabe de rette muligheder for at interagere for både kunder og medarbejdere. Nye teknologier spiller uomtvisteligt en stigende rolle i udviklingen af den gode kundeoplevelse. Men vi må aldrig glemme at en stærk oplevelse tager udgangspunkt i at tilfredsstille basale menneskelige behov og følelser. Derfor skal strategien bag den gode kundeoplevelse bygge på bæredygtig ledelse og empowerment af den enkelte medarbejder. Det er nemlig ikke kun kundeafgang, der kan koste din virksomhed dyrt. Stressede og umotiverede medarbejdere koster en million fraværsdage om året for danske virksomheder. På CX Day 2021 den 16. september sætter vi fokus på balancen mellem det digitale og det menneskelige – både for kunder og for medarbejdere. Vi giver dig inspiration til, hvordan du sikrer et stærkere organisatorisk fokus på at skabe exceptionelle brugeroplevelser, der betaler sig.   

Se frem til et bredt program med en lang række passionerede talere.

CXday Awardshow (kl. 18-22):

Hvem er bedst til kundeoplevelser?

Den gode kundeoplevelse har aldrig været vigtigere, og derfor tror vi på, at alle danske virksomheder bør have både interesse i og ansvar for, at involvere deres kunder, når de designer serviceløsninger. Enhver virksomheds vision bør således være, at drive en kundefokuseret forretning, hvor der lyttes til kundernes forventninger og gøres alt hvad der gøres kan, for at overgå dem!

Men hvem gør det egentlig bedst?

Få svaret til CXday Awardshow, hvor vi slår dørene op til en hyggelig aften med middag og netværk. Vi vil overrække priser i flere forskellige kategorier og hylde de virksomheder, som er de bedste i Danmark til kundeservice og kundeoplevelser

Styrk din faglige profil

Marketing, salg, e-business og kundeadfærd. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Talere

  • Thomas Mitchell

    Thomas Mitchell, Chief Customer Officer, Danmark, Danske Bank 

    Sådan skal Chief Customer Office-området sikre, at Danske Bank leverer gode kundeoplevelser. Altid.

    Danske Bank har været i gennem flere stormvejr de seneste år med negativ effekt for kundernes oplevelser med banken. Dårligt image er gift for en god relation. I banken har man derfor oprettet et nyt område, Chief Customer Officer, med ansvar for kundens oplevelse på tværs af organisationen. Teamet ledes af Thomas Mitchell, tidl. Privatkundedirektør, som har den erklærede målsætning at Danske Bank skal have landets stærkeste kundekultur. I dette indlæg kan du høre Thomas fortælle om hvordan banken vil gøre det til toplederens og den menige medarbejders vigtigste opgave at levere gode kundeoplevelser. Altid.

  • Heidi Boye

    Heidi Boye, landchef, To good to go

  • Jonas Kjær

    Jonas Kjær, CUSTOMER EXPERIENCE DIRECTOR, DANSKE SPIL

    CX fra teori til praksis – hvor svært kan det være?!

    Jonas Kjær vil fortælle om Danske Spils arbejde med kundeoplevelsen og den rejse de har været på for at ændre fokus fra produkt til service og et større fokus på det emotionelle element i relationen til kunden. Han adresserer nogle af de udfordringer rigtig mange oplever (men de færreste taler om), når teorierne skal omdannes til praksis. Han vil dele ud af nogle af de erfaringer, de har gjort sig undervejs i kampen for løfte af kundeoplevelsen, nedbryde siloer og ændre mindset, kultur og adfærd i virksomheden.

  • Anders Rønnebech

    Anders Rønnebech, VP MARKETING & CUSTOMER EXPERIENCE MASTERCARD

    Faktabaseret og metodisk CX uden konfettirør

    Anders Rønnebech Jensen er VP Marketing and Customer Experience hos Mastercard. Anders er bogaktuel med “Herregud – det er jo bare kundeservice!”, og han vil i indlægget tale til behovet for at professionalisere igennem værktøjer og metoder hvor resultaterne er tydelige og effektfulde. Anders vil blandt andet tale sit værktøj om P-GAP (Perception Gap) der kan måle afstanden fra virksomheden til kunden.

  • Stine Ringvig Marsal

    Stine Ringvig Marsal, EXPERIENCE MANAGEMENT DIRECTOR, CXOMATIC

    Frontlinjens kompetencer i en digital verden

  • Tue Søttrup

    Tue Søttrup, CHIEF CX EVANGELIST, Dixa

    CX efter Covid-19

  • Frederik Nellemann

    Frederik Nellemann, Chief Product Officer, GoMore

    UX, CX eller bare en god oplevelse?

    Users, customers, members, community - selv i det mindste startup kan man se på de mennesker man hjælper med forskellige briller på. Men alle vil egentlig det samme: sørge for at de mennesker får den bedste oplevelse. Frederik Nellemann vil fortælle lidt om GoMores rejse fra en lille dansk hjemmeside om samkørsel til en af europas største platforme inden for deleøkonomi. Hvad har den rejse betydet for firmaets brand, produkt, salg, kundesupport og hvad binder det hele sammen?

  • Jan Hellesøe

    Jan Hellesøe, mentalist

    Fuckr med dn hjrne

    Jan Hellesøe er Danmarks førende mentalist og nu kan du opleve ham på helt nært hold. Jan Hellesøe udfører forførende manipulationer og løfter stemningen med en omgang nærværende underholdning i verdensklasse i form af tankeeksperimenter og andre psykologiske greb.

    Jan Hellesøe har optrådt i næsten 20 år og har mange års international erfaring fra bl.a. Las Vegas og Hollywood, hvor han boede i 2 år. Han er yderst professionel og mestrer til perfektion alle former for psykologiske manipulationer

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • E-mail sps@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk