CXday konference & Award
Arbejder du med at skabe bedre kundeoplevelser og sørge for din virksomhed er tæt på jeres kunder? På CX Day 2021 giver vi dig en række fortællinger og cases på, hvordan du kan bruge kundeindsigter og dine medarbejdere til at skabe et tæt bånd til dine kunder.
Digital Transformation. Human at heart.
Gode oplevelser handler om at skabe de rette muligheder for at interagere for både kunder og medarbejdere. Nye teknologier spiller uomtvisteligt en stigende rolle i udviklingen af den gode kundeoplevelse. Men vi må aldrig glemme at en stærk oplevelse tager udgangspunkt i at tilfredsstille basale menneskelige behov og følelser.
Derfor skal strategien bag den gode kundeoplevelse bygge på bæredygtig ledelse og empowerment af den enkelte medarbejder. Det er nemlig ikke kun kundeafgang, der kan koste din virksomhed dyrt.
Stressede og umotiverede medarbejdere koster en million fraværsdage om året for danske virksomheder. På CX Day 2021 den 16. september sætter vi fokus på balancen mellem det digitale og det menneskelige – både for kunder og for medarbejdere. Vi giver dig inspiration til, hvordan du sikrer et stærkere organisatorisk fokus på at skabe exceptionelle brugeroplevelser, der betaler sig med en lang række passionerede talere.
Vi slutter dagen af med at uddele årets Kundeservice Awards, hvor vi hylder de virksomheder der er bedst til at skabe gode kundeoplevelser. Vi kårer virksomheder i en række kategorier og brancher og hører, hvordan de har båret sig ad med at nå resultaterne.
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.