Arrangement

CXday konference & Award

Arbejder du med at skabe bedre kundeoplevelser og sørge for din virksomhed er tæt på jeres kunder? På CX Day 2021 giver vi dig en række fortællinger og cases på, hvordan du kan bruge kundeindsigter og dine medarbejdere til at skabe et tæt bånd til dine kunder.

Digital Transformation. Human  at heart. 

Gode oplevelser handler om at skabe de rette muligheder for at interagere for både kunder og medarbejdere. Nye teknologier spiller uomtvisteligt en stigende rolle i udviklingen af den gode kundeoplevelse. Men vi må aldrig glemme at en stærk oplevelse tager udgangspunkt i at tilfredsstille basale menneskelige behov og følelser.

Derfor skal strategien bag den gode kundeoplevelse bygge på bæredygtig ledelse og empowerment af den enkelte medarbejder. Det er nemlig ikke kun kundeafgang, der kan koste din virksomhed dyrt.

Stressede og umotiverede medarbejdere koster en million fraværsdage om året for danske virksomheder. På CX Day 2021 den 16. september sætter vi fokus på balancen mellem det digitale og det menneskelige – både for kunder og for medarbejdere. Vi giver dig inspiration til, hvordan du sikrer et stærkere organisatorisk fokus på at skabe exceptionelle brugeroplevelser, der betaler sig med en lang række passionerede talere.

Vi slutter dagen af med at uddele årets Kundeservice Awards, hvor vi hylder de virksomheder der er bedst til at skabe gode kundeoplevelser. Vi kårer virksomheder i en række kategorier og brancher og hører, hvordan de har båret sig ad med at nå resultaterne.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Talere

  • Thomas Mitchell

    Thomas Mitchell, Chief Customer Officer, Danmark, Danske Bank 

    Sådan skal Chief Customer Office-området sikre, at Danske Bank leverer gode kundeoplevelser. Altid.

    Danske Bank har været i gennem flere stormvejr de seneste år med negativ effekt for kundernes oplevelser med banken. Dårligt image er gift for en god relation. I banken har man derfor oprettet et nyt område, Chief Customer Officer, med ansvar for kundens oplevelse på tværs af organisationen. Teamet ledes af Thomas Mitchell, tidl. Privatkundedirektør, som har den erklærede målsætning at Danske Bank skal have landets stærkeste kundekultur. I dette indlæg kan du høre Thomas fortælle om hvordan banken vil gøre det til toplederens og den menige medarbejders vigtigste opgave at levere gode kundeoplevelser. Altid.

  • Heidi Boye

    Heidi Boye, landechef, Too good to go

    En bevægelse mod madspild

    1/3 del af alt mad smides ud. Det vil vi gøre noget ved. Too Good To Go er ikke kun en app med 2,2 mio danske downloads, men det er også en bevægelse mod madspild, hvor der er en grundlæggende forståelse for, at vi skal stå sammen og løfte i flok for at komme madspildsudfordringerne til livs. Heidi Boye vil tage jer med ind i maskinrummet og give jer et indblik i, hvordan der arbejdes med at inspirere og engagerer kunder, partnere og interessenter til at tage del i kampen mod madspild. På 5 år er Too Good To Go vokset til at være på 15 markeder og 1000+ ansatte. Men hvordan lykkes man med at skabe en bevælgelse? Og hvordan udmønter det sig i kundeoplevelserne?

  • Jonas Kjær

    Jonas Kjær, CUSTOMER EXPERIENCE DIRECTOR, DANSKE SPIL

    CX fra teori til praksis – hvor svært kan det være?!

    Jonas Kjær vil fortælle om Danske Spils arbejde med kundeoplevelsen og den rejse de har været på for at ændre fokus fra produkt til service og et større fokus på det emotionelle element i relationen til kunden. Han adresserer nogle af de udfordringer rigtig mange oplever (men de færreste taler om), når teorierne skal omdannes til praksis. Han vil dele ud af nogle af de erfaringer, de har gjort sig undervejs i kampen for løfte af kundeoplevelsen, nedbryde siloer og ændre mindset, kultur og adfærd i virksomheden.

  • Anders Rønnebech

    Anders Rønnebech, VP MARKETING & CUSTOMER EXPERIENCE MASTERCARD

    Faktabaseret og metodisk CX uden konfettirør

    Anders Rønnebech Jensen er VP Marketing and Customer Experience hos Mastercard. Anders er bogaktuel med “Herregud – det er jo bare kundeservice!”, og han vil i indlægget tale til behovet for at professionalisere igennem værktøjer og metoder hvor resultaterne er tydelige og effektfulde. Anders vil blandt andet tale sit værktøj om P-GAP (Perception Gap) der kan måle afstanden fra virksomheden til kunden.

  • Stine Ringvig Marsal

    Stine Ringvig Marsal, EXPERIENCE MANAGEMENT DIRECTOR, CXOMATIC

    Frontlinjens kompetencer i en digital verden

    Stine Ringvig Marsal er Danmarks førende CX ekspert. Fra Zoologisk Have, Tivoli og Københavns Lufthavn, har hun mere end 14 års erfaring med at implementere og skabe langsigtede forandringer til gavn for både B2B og B2C kunder, medarbejdere og virksomheden.Stine giver os et blik ind i fremtiden, med et oplæg om hvordan kravet til frontmedarbejderens kompetencer forandres i takt med at flere digitale løsninger implementeres. Stine svarer i dette oplæg på 3 centrale spørgsmål : 1) Hvordan og hvorfor ændres opgaven for frontmedarbejderen? 2) Hvad er det frontmedarbejderen i fremtiden skal være en ninja til? 3) Hvad kan I gøre imorgen for at kick starte starte rejsen mod fremtidens gode kundeoplevelse i fronten.

  • Tue Søttrup

    Tue Søttrup, CHIEF CX EVANGELIST, Dixa

    CX efter Covid-19

    Hvordan skaber man som virksomhed værdi i mødet med kunden, og løfter mekanisk kundehåndtering til en positiv og glædelig oplevelse, både for kunden og for virksomheden? Tue Søttrup, Chief CX Evangelist hos Dixa, har igennem mere end 20 år arbejdet med kundeservice og interesserer sig for hvordan man skaber exceptionelle kundeoplevelser. I oplægget til CX Day vil Tue blandt andet stille skarpt på hvordan kundeservicelandskabet efter COVID-19 har ændret sig drastisk, hvordan gode kundeoplevelser forudsætter glade kundeservicemedarbejdere, og hvad der skal til for at skabe glade medarbejdere, samt hvordan man synliggør og konkretiserer værdien af kundeservicetiltag for ledelsen og resten af organisationen.

  • Frederik Nellemann

    Frederik Nellemann, Chief Product Officer, GoMore

    UX, CX eller bare en god oplevelse?

    Users, customers, members, community - selv i det mindste startup kan man se på de mennesker man hjælper med forskellige briller på. Men alle vil egentlig det samme: sørge for at de mennesker får den bedste oplevelse. Frederik Nellemann vil fortælle lidt om GoMores rejse fra en lille dansk hjemmeside om samkørsel til en af europas største platforme inden for deleøkonomi. Hvad har den rejse betydet for firmaets brand, produkt, salg, kundesupport og hvad binder det hele sammen?

  • Monika Juul Henriksen

    Monika Juul Henriksen, adm. direktør, VISMA

    Husk mennesket i den digitale transformation

    Som mennesker og individ udvikler vi os bedst, når vi føler os trygge. Men i en digital transformation, hvor alt er under forandring, er tryghed ofte en mangelvare. Derfor har en ny agenda set dagens lys, hvor den emotionelle intelligens er i fokus. Her handler det i høj grad om at se indad og besvare spørgsmål som ”Hvordan har jeg det?”, ”Hvornår føler jeg mig tryg?” og ”Hvordan udvikler jeg mig bedst?”. Som leder skal man turde gå forrest og pege fingeren indad. Det handler om at forstå hvornår man spiller sig selv god, hvad man motiveres af og hvor god man egentlig selv er til at motivere andre. Hør Monikas råd til, hvordan man husker mennesket og leder bedst i en verden fuld af forandring.

  • Jan Hellesøe

    Jan Hellesøe, mentalist

    Fuckr med dn hjrne

    Jan Hellesøe er Danmarks førende mentalist og nu kan du opleve ham på helt nært hold. Jan Hellesøe udfører forførende manipulationer og løfter stemningen med en omgang nærværende underholdning i verdensklasse i form af tankeeksperimenter og andre psykologiske greb.

    Jan Hellesøe har optrådt i næsten 20 år og har mange års international erfaring fra bl.a. Las Vegas og Hollywood, hvor han boede i 2 år. Han er yderst professionel og mestrer til perfektion alle former for psykologiske manipulationer

  • Lise Karstensen

    HEAD OF NORDIC & BALTIC @NOKIA

    Digitale muligheder med 5G

  • Mogens Bjerre

    Mogens Bjerre, ASSOCIATE PROFESSOR, COPENHAGEN BUSINESS SCHOOL

    Har du styr på koblingerne i dine kunders kunderejser?

    I vores moderne samfund, hvor teknologien i højere og højere grad spiller ind, er det vigtigere end nogensinde at have fokus på den gode kundeoplevelse. Særligt når vi snakker koblede kunderejser, hvor man som virksomhed er afhængig af flere forskellige leverandører for at kunne levere sin vare eller service. Til CX Day den 16. september giver Mogens sit bud på, hvordan man kan sikre den gode kundeoplevelse og hvorfor det er så vigtigt.