Arrangement

CxO AI Roundtable: Kundefokus og ny teknologi

Alting går hurtigere i dag, end det gjorde i går. Det vælter frem med nye teknologier, og behovet for at styrke kundeoplevelsen er stadig en høj prioritet. Deltag i diskussionen om de teknologiske fremskridt der især er i kunstig intelligens (AI) kan hjælpe din organisation med at få mere kundefokus.

Du inviteres til dette AI Roundtable for CxO, hvor du kan møde andre ledere for at diskutere, hvordan man kan navigere i disse tider, hvor nye og spændende teknologier løbende giver nye muligheder.

  • Hvordan kan vi ved hjælp af AI bevare og styrke kundefokus på tværs af organisationen? 
  • Hvordan sikrer man, at kundens oplevelse af jeres brand gennem AI er ens på tværs af digitale og fysiske kanaler? 
  • Hvilke krav stiller AI teknologier til nye kompetencer i virksomheden? 
  • Og hvordan tilpasser man sig kundernes ændrede adfærd og forventninger?

Ovenstående er nogle af de spørgsmål, som skal vi diskutere sammen med Instituttet for fremtidsforskning, Adobe og andre eksperter inden for feltet. Vi har sammensat et spændende program med fokus på teknologiske fremskridt, der kan hjælpe din organisations customer experience-strategi og kundefokus.

Strategiske emner til diskussion

AI og data-drevne oplevelser:
  • Hvordan spiller AI en afgørende rolle i at skabe data-drevne personaliserede kundeoplevelser? AI kan analysere store mængder data for at forstå brugeradfærd, personalisere indhold og forudsige præferencer. Fremtidige data-drevne oplevelser vil sandsynligvis udnytte AI til at levere mere relevant indhold og skabe dybere engagement.
Hvilke fremtidige tendenser og muligheder skaber AI for content supply chain?
  • Fremtidens indholdsskabelse og styring/content management vil sandsynligvis fokusere på automatisering, personalisering og realtidslevering. Hvilken betydning har det for, hvordan virksomheder ændrer deres processer og organisationer for at udnytte den nye teknologi? Hvordan kan virksomheder bedst udnytte de nye teknologiske muligheder? Hvad er mulighederne og udfordringerne?
Organisation, processer og teknologi - i en fremtid med AI:
  • Hvordan påvirker accelerationen i brug af AI din organisation, jeres processer og opbygningen af nye kompetencer, som virksomheder har brug for til at forblive konkurrencedygtig?

Vi ser frem til at byde dig velkommen til en formiddag fyldt med indsigt, inspiration og netværk.

Program

    • 08:30 Ankomst og let morgenmad

    • 09:00 Velkomst og introduktion

    • 09:30 Inspiration: Fremtidens teknologier - kan GenAI erstatte mennesker i marketing?

      v/ Bugge Holm Hansen, Senior Futurist & Head of Innovation and Technology, Copenhagen Institute for Futures Studies

    • 10:00 Diskussion rundt om bordet

    • 10:30 Pause

    • 10:45 Praktiske eksempler på teknologiens indvirkning på kundeoplevelsen

      v/ Mads Mortensen, Sales Director Nordics, Adobe Nordics

    • 11:15 Diskussion rundt om bordet

    • 11:45 Netværk og let frokost

    • 12:00 Tak for i dag