CxO Update: Kunderejsen – fremtidens ledelsesværktøj
CxO Update er en eksklusiv aften for erhvervsledere i DI Handels medlemskreds. Denne aften vil vi give dig et detaljeret indblik i, hvordan kunderejsen går hånd i hånd med vækst, optimering af salgs- og marketingindsatser og bedre samarbejde på tværs af din virksomhed.
Kunderejsen – The Customer Journey – stormer frem på agendaen hos administrerende-, salgs- og marketingdirektører. Og det er der flere gode grunde til.
Kunderejsen er ikke til at komme uden om, hvis du vil tilrettelægge den stærkest tænkelige salgs- og marketingsindsats. Ved at forstå kundernes rejse, får du indsigt i deres oplevelser og dermed i, hvordan du faciliterer denne oplevelse. Det er væsentligt, hvis du ønsker at udvikle din forretning, da kunderejsen hjælper din virksomhed med at møde kunden, præcis hvor kunden er. Det gør det nemmere at både tiltrække, begejstre, konvertere og fastholde dem.
Det er også med kunderejsen ved hånden, at du lærer, om din virksomheds indsats hænger sammen på tværs af interne siloer og brug af salgs- og marketingkanaler. Er der et sted, hvor din virksomhed står svagt – hvor I forhindrer kunderne i de handlinger, der faktisk har værdi for jer? Er der muligheder I har glemt eller skal noget omprioriteres? Og arbejder alle i organisationen mod de samme mål?
Gennem en række inspirerende og fokuserede faglige oplæg deler talerne deres viden om kunderejsen, og hvordan den kan gavne din virksomheds vækst, optimeringer af salgs- og marketingindsatser og samarbejde på tværs.
Det bliver en fantastisk virtuel aften i højt tempo, hvor du får en masse ny inspiration, spændende cases og konkrete tiltag med hjem til din virksomhed.
Arrangementet er gratis for DI Handel medlemmer og er målrettet c-levels.
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.