Arrangement

Få mest muligt ud af dit B2B marketingbudget i 2023

Prisen til markedsføring gennem digitale kanaler som Google, Facebook, LinkedIn osv. kun har set en vej - og det er op. Dette stiller krav til, at virksomhederne bliver effektive gennem deres egne kanaler. Deltag på dette seminar, hvor vi har samlet specialister inden for B2B-markedsføring til 3 timers vidensboost.

Kampen om kunderne er rykket online efter COVID-19. Hvis dit brand ikke findes på nettet, findes det ikke i B2B kundernes bevidsthed. Derfor er du nødt til at skrue op for din online synlighed i en tid, hvor det er blevet markant dyrere at annoncere på kanaler som Google, Facebook og LinkedIn.

Samtidig lurer en ny recession i horisonten, og mange B2B virksomheder har et naturligt fokus på omkostninger og effektivisering i alle led af værdikæden.

Så hvad gør du, hvis du skal levere mere markedsføring på kortere tid og for et mindre budget?

Det får du svaret på, når DI Handel i samarbejde med twoday Co3 inviterer til dette seminar i Herning, hvor nogle af landets skarpeste specialister inden for B2B-markedsføring har komprimeret deres kompetencer til et 3 timers vidensboost.

Seminariet er skræddersyet til dig, som arbejder med salg eller marketing i en B2B-virksomhed og gerne vil blive mere effektiv. Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig, sætte et X i kalenderen og glæde dig til en faglig formiddag i B2B’ens tegn, hvor du får fyldt de indre filmapper med brugbar viden og nyttig inspiration.

Programmet er med forbehold for ændringer.

Program

  • 08.00

    Ankomst

    Kaffe og croissanter.

  • 08.30

    Velkommen og introduktion til dagen

  • 08.35

    v/ Tevin Lac, Fagleder DI Handel

    Det professionelle indkøb starter også digitalt

    Findes din virksomhed ikke online, findes din virksomhed ikke. Online tilstedeværelse gælder i den grad også for B2B virksomheder, når vi ser på de professionelle indkøberes adfærd. Vi har spurgt 750 professionelle indkøbere og 8 ud af 10 siger, at deres offline indkøb starter online.

  • 08.50

    v/ Flemming Klausen, CXO, twoday Co3

    Sådan laver du et website, der forvandler besøgende til brandvarme leads

    Hver måned besøger tusindvis af mennesker dit website, men kun ganske få bliver til leads. Hvorfor sker det, og hvad kan du gøre ved det? I dette oplæg får du opskriften på, hvordan du forbedrer dit website eller laver et nyt, der styrker dit brand og skaber flere leads til din salgsafdeling. Du får konkrete metoder og værktøjer med hjem, som du selv kan bruge i dit daglige arbejde, så du ikke er afhængig af eksterne konsulenter for at skabe resultater.

  • 09.20

    v/ Torben Ravn, Marketing Manager, Isabella

    Case: Vi har gjort det nemt for vores kunder

    Hør Torben fra Isabella fortælle hvordan deres virksomhed er gået fra et klassisk B2B website til at få et digitalt (kunde) service center, der hjælper kunderne med at hjælpe sig selv. Det sparer tid og har gjort det nemmere at være forhandler af Isabella produkter. Og så har Isabella som en ekstra bonus opnået øget loyalitet. Hør mere om processen, løsningen og de overvejelser, der har været undervejs.

  • 09.50

    Pause

  • 10.20

    v/ Bonnie Groth Frølund, Digital Forretningsudvikler, twoday Co3

    Inbound marketing i en B2B verden

    Inbound marketing er en marketingstrategi, der hjælper dig til at sætte dit content i direkte relation til salget. Det er en metode, der hjælper dig til at styre og ikke mindst måle værdien af din indsats. I dette oplæg bliver du klædt på til at udarbejde en plan for din inbound marketing, som sikrer, at din B2B-virksomhed er med i opløbet, når kunderne vælger ny leverandør.

  • 10.50

    v/ Brian Mikkelsen, PIM ansvarlig, twoday Co3.

    Sådan automatiserer du de kedeligste arbejdsopgaver i marketing

    Opdater prislister, udarbejde datablade, byg kataloger. Og gentag så processen, hver gang der kommer ændringer. Heldigvis kan opgaver som disse let automatiseres. Så får du bedre tid til at opbygge og effektivisere din digitale marketingplatform. Se hvordan du griber det an her.

  • 11.20

    Tak for i dag!