Få mest muligt ud af dit B2B marketingbudget i 2023
Prisen til markedsføring gennem digitale kanaler som Google, Facebook, LinkedIn osv. kun har set en vej - og det er op. Dette stiller krav til, at virksomhederne bliver effektive gennem deres egne kanaler. Deltag på dette seminar, hvor vi har samlet specialister inden for B2B-markedsføring til 3 timers vidensboost.

Kampen om kunderne er rykket online efter COVID-19. Hvis dit brand ikke findes på nettet, findes det ikke i B2B kundernes bevidsthed. Derfor er du nødt til at skrue op for din online synlighed i en tid, hvor det er blevet markant dyrere at annoncere på kanaler som Google, Facebook og LinkedIn.
Samtidig lurer en ny recession i horisonten, og mange B2B virksomheder har et naturligt fokus på omkostninger og effektivisering i alle led af værdikæden.
Så hvad gør du, hvis du skal levere mere markedsføring på kortere tid og for et mindre budget?
Det får du svaret på, når DI Handel i samarbejde med twoday Co3 inviterer til dette seminar i Herning, hvor nogle af landets skarpeste specialister inden for B2B-markedsføring har komprimeret deres kompetencer til et 3 timers vidensboost.
Seminariet er skræddersyet til dig, som arbejder med salg eller marketing i en B2B-virksomhed og gerne vil blive mere effektiv. Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig, sætte et X i kalenderen og glæde dig til en faglig formiddag i B2B’ens tegn, hvor du får fyldt de indre filmapper med brugbar viden og nyttig inspiration.
Programmet er med forbehold for ændringer.