Arrangement

Afholdt: Fælles netværksdag: Kundefokus

Bliv klogere på, hvordan du kan skabe bedre kundeoplevelser gennem indsigt i og optimering af kunderejsen, og tag den nye viden med dig videre til sparring i dit netværk, så du kan benytte kunderejsen i praksis inden for netop dit fagområde.

Glæd til at blive klogere på kunderejsen, når professor Mogens Bjerre fra CBS fortæller om den nyeste forskning indenfor kundeorientering. Han vil bl.a. gennemgå sammenhængen mellem følelser, oplevelser og erindringer, der i sidste ende bliver til det oplevede hændelsesforløb for kunden. Mogens afdækker også begrebet ”Second Victim, og vigtigheden af, at ledelsen arbejder fokuseret med medarbejderrejsen for i sidste ende at skabe stærkere kundeoplevelser. Endelig kommer han også ind på ”koblede kunderejser”, hvor virksomhederne co-creater for at skabe mere gnidningsfri kunderejser på tværs af udbydere. 

Tilmelding kun for netværksmedlemmer i DI Handel.

Er du allerede medlem af et netværk?

Så skal du blot svare på den Outlook invitation, du har fået fra den netværksansvarlige, for at deltage i netværksdagen.

Er du ikke medlem af et netværk?

Hvis din virksomhed er medlem af DI Handel, så kan du gratis deltage i vores netværk. Du kan læse mere om vores netværk og tilmelde dig lige her:

    • 09:30 Ankomst og let morgenbrød

    • 10:00 Velkommen til netværksdagen

    • 10:10 Hvad er forskellen på kundefokuseret, -orienteret og -drevet virksomhed? Og hvad kan en kunderejse hjælpe med for at nå målet?

      v/Mogens Bjerre

    • 11:00 Pause

    • 11:15 En succesfuld kunderejse kræver en succesfuld medarbejderrejse. Hvad betyder ”Second victim” i kunderejsen?

      v/Mogens Bjerre

    • 12:00 Frokost

    • 13:00 Erfa udveksling i de enkelte grupper

    • 15:00 Tak for i dag