Arrangement

Værdibaseret salg og marketing

Hvor dygtig er din virksomhed til at sælge værdi til jeres kunder? Find ud af det på denne workshop. De mest succesrige virksomheder, eksempelvis Microsoft og SKF, har det tilfælles, at de er gode til at sælge værdien af deres løsninger. De prioriterer de rigtige kunder, udarbejder målbare business cases og samarbejder med deres kunder om at finde den rigtige løsning.

Arrangementet foregår på engelsk.

Men hvor skal du starte, når du vil forbedre dine salgsresultater? For at svare på det spørgsmål, har vi inviteret Christian Schönström-Lund og Selma Kadić-Maglajlić til at fortælle om salgsstrategi. De har sammen udarbejdet en Assessment, der vurderer en virksomheds salgsstrategiske modenhed. Ved tilmelding får du tilsendt din egen Assessment, der evaluerer dit modenhedsniveau i forhold til Prioritering og Value-Based Selling. På workshoppen får du feedback på din placering i forhold til Best Practice, og du kommer til at arbejde med at optimere din egen salgsorganisation.

Program:

Salgsstrategi og prioritering: Sådan udarbejder du en salgsstrategi og implementerer den i organisationen.

Value-Based Selling: Sådan sælger du værdi til dine kunder.

Gennemgang af Assessments og inddeling i grupper baseret på modenhedsniveau. Vidensdeling og input fra foredragsholderne.

Optimering af din salgsorganisation: Sådan kommer du videre til næste modenhedsniveau. Afsluttende diskussion, spørgsmål og opfølgning.

Målgruppe for dette arrangement: salgsdirektører,  salgschefer eller sælgere som er i gang eller skal i gang med værdibaseret salg.

Vi afholder denne workshop to gange for at sikre, at vi kan få flest mulige med.

Den 23. november fra kl. 09.00-12.00 i Industriens Hus

Eller hvis det passer dig bedre så;

Den 14. december fra kl. 13.00-16.00 på Hotel Scandic Copenhagen ved Vesterport.