Arrangement

Afholdt: Fælles netværksdag

På næste netværksdag den 27. august 2020 besøger vi Billund Lufthavn, og har workshop om kunderejser.

På næste netværksarrangementet den 27. august 2020 besøger vi Billund Lufthavn, hvor vi starter med en rundvisning i mindre grupper af 10-15 personer. Herefter vil adm. direktør Jan Hessellund og marketingchefen Jesper Klausholm fra Billund Lufthavn holde en præsentation om lufthavnens visioner for deres arbejde med kunderejser – fra bilsæde til flysæde, deres strategi og deres erfaringer med salg, kundeservice, og hvordan automatisering har betydning for den fremtidige udvikling af lufthavnen. 

Efter besøget i Billund Lufthavn kører vi over til Hotel Svanen, som ligger fem minutters kørsel fra lufthavnen. Her vil der blive serveret en sandwich og noget at drikke, mens vi netværker med hinanden.

Efter frokost afholder vi en workshop omkring kunderejser, hvor I skal arbejde med jeres egen kortlægning af jeres kunders rejse. Vi har fået Customer Agency til at facilitere workshoppen. I skal prøve at tage nogle af de bedste input fra dagen med hjem til det videre arbejde med kortlægningen, og hvordan I kan skabe værdi i de forskellige kontaktpunkter med jeres kunder.

Vi glæder os til at se jer den 27. august kl. 08.00 ved Hovedvagten i Billund Lufthavn. (Indgang ved passagerterminalen 10, til venstre for security).

Praktiske informationer

Parkering

I skal parkere på P7, P8 eller P9. I får udkørselskort, så I ingen udgifter har ved parkering. Tag jeres parkeringskort med ind, så bytter vi sidst på dagen.

Gyldig billedlegitimation

Da vi skal igennem security som enhver anden passager, skal alle deltagere medbringe gyldig billedlegitimation – pas eller kørekort.

Fulde navne og fødselsdatoer

Alle skal bære gæstekort synligt hele dagen, derfor skal vi bede om endelig deltagerliste med fulde navn og fødselsdato senest den 18. august 2020.

Mødested

Vi mødes ved Hovedvagten og begynder at dele gæstekort ud kl. 07.45. Hovedvagten er et kontor til venstre for security, som I skal igennem som passagerer.

Adressen er Billund Lufthavn, Passagerterminalen 10, 7190 Billund

Tilmelding kun for netværksmedlemmer i DI Handel

Er du allerede medlem af et netværk?

Så skal du blot svare på den Outlook invitation, du har fået fra den netværksansvarlige, for at deltage i netværksdagen.

Er du ikke medlem af et netværk?

Hvis din virksomhed er medlem af DI Handel, så kan du gratis deltage i vores netværk. Du kan læse mere om vores netværk og tilmelde dig lige her:

Program dem 27. august

    • 07.45 Mødes ved Hovedvagten og får gæstekort, til venstre for security (Hav billede-id klar for at modtage gæstekort)

    • 08.00 Velkommen til Billund Lufthavn, Passagerterminalen 10, 7190 Billund

    • 08.05 Rundvisning i ’behind the scene’ i lufthavnen (Hav billede-id klar for at modtage gæstekort)

    • 09.15 Morgenmad – rundstykker, kaffe og the

    • 09.45 Præsentation af Billund Lufthavn v/ Jan Hessellund eller Jesper Klausholm

      - Hvordan er Billund Lufthavn bygget op, strategi – herunder kundeservice, salg/indtjening osv. - Stil gerne spørgsmål undervejs

    • 10.30 Spørgsmål og netværk

    • 11.00 Billund Lufthavn takker af – der uddeles udkørselskort

    • 11.00 Transport til Hotel Svanen, Nordmarksvej 8, 7190 Billund

    • 11.15 Sandwich og netværk på Hotel Svanen

    • 12.00 Workshop om kunderejser med Customer Agency

    • 12.05 Introduktion til kundeorientering og kunderejser

      - At skabe forståelse for vigtigheden af kundeorientering, og synliggøre potentialet det kan skabe for virksomheden - At introducere kunderejsen som koncept samt de centrale begreber ift. kunderejsen.

    • 12.35 Øvelse i grupper – kortlægning af kunderejsen

      - At få reflekteret over kundernes rejse med deres virksomhed - At få udvekslet ideér og viden om kundernes syn på deres virksomhed - At beskrive dele af kunderejsen i fællesskab

    • 13.35 Præsentationer

    • 14.35 Afslutning

      - Opsamling og refleksioner - Ideer til videre arbejde med kunderejser

    • 15.00 Afrunding og tak for i dag

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden