Nordiske Go-To-Market strategier
Kickstart 2025 med Nordic Retail Buying Study den 8. januar i Industriens Hus. Sammen med deltagere fra hele Norden dykker vi ned i de nyeste trends og forbrugsmønstre, der kan styrke din Go-to-Market strategi og position på det nordiske marked.
Optimer din position i Norden med afgørende indsigter
Uanset om du arbejder med fysiske butikker eller e-handel, giver konferencen dig værdifulde indsigter. I årets omfattende analyse med over 35.000 respondenter adresserer vi:
- Hvad betyder de kulturelle forskelle i forbrugernes vej gennem retail-branchen?
- Hvordan og hvor fanger du som brand eller retailer dine nordiske kunders opmærksomhed?
- Hvordan ser kunderejse – og købsadfærd ud - og hvordan spiller de fysiske butikker, social commerce og D2C sammen i nordisk regi?
- Hvilke brands og retailers i Norden vinder på troværdighed og kundetilfredshed, og hvorfor varierer succesen på tværs af markeder?
- Hvorfor kræver de nordiske Gen Z’s særbehandling og hvordan gør vi os klar til fremtidens forbrugere?
Og hvordan er det nu lige med bæredygtigheden: Er svenskerne mere bæredygtige eller er vi i Norden lige dobbeltmoralske? Vi kigger på reelle data fra holdning til handling!
På scenen deler nogle af Nordens stærkeste brands og retailers inden for FMCG, livsstils- og oplevelsesbrands deres erfaringer og udfordringer med at vinde indpas på tværs af regionen.
Glæd dig til at høre inspirerende indlæg - Stay tuned – vi opdaterer løbende oplægsholderne!
Retail Buying Study bringer dig på forkant
Retail scenen i Norden udvikler sig markant og social Commerce, D2C og Retail Media markerer et gearskifte. Vinderne bliver dem, der tilpasser sig forbrugernes skiftende behov og opnår deres opmærksomhed – og loyalitet.
Retail Buying Study er en unik analyse, der tager pulsen på forbrugernes adfærd i Norden. Med data fra over 35.000 respondenter på tværs af 12 retail-brancher har vi siden 2011 analyseret udviklingen på kategori- og brandniveau. YouGov står for dataindsamling, Initiative leverer de afgørende indsigter, der kan bruges direkte i jeres strategiarbejde.
Deltagelse er gratis for både medlemmer og ikke-medlemmer, men pladserne er begrænsede. Tilmeld dig nu og få et forspring i morgendagens nordiske retail-landskab!