NPS Summit 2021
2020 blev året, hvor virksomheder blev udfordret på deres eksistensgrundlag. Vigtigheden af loyale kunder blev tydeliggjort, og for mange har det betydet forskellen på konkurs eller overlevelse.
Net Promoter Score har længe været den mest effektive metode til at måle, forstå og handle på kundernes loyalitet – eller mangel på samme.
Men det er ikke nok at tale om NPS som et teoretisk begreb, eller som noget vi kan sætte flueben ved, fordi vi måler det et par gange om året. Hvis NPS for alvor skal træde i karakter som overlevelsesparameter og styringsredskab i tider med økonomisk usikkerhed, skal vi have gjort loyalitetsprogrammet fuldt operationelt.
Vi har fornøjelsen af at byde dig velkommen til årets største konference inden for Net Promoter Score og Customer Experience Management. Sæt kryds i kalenderen den 9. november 2021, hvor industriens Hus danner rammen om en dag med de bedste praktikere og eksperter indenfor CX, NPS, adfærdsdesign og kundetilfredshed.
Hvad kan du forvente?
Få sparring på dine konkrete udfordringer af nogle af de førende eksperter i Danmark. Find inspiration i cases og historier fra andre virksomheder som på forskellige modenhedsniveauer har succes med NPS. Få konkrete råd til, hvordan du kan få gjort arbejdet med Customer Experience endnu mere operationelt. Vi sparrer dig for floskler og lange præsentationer om ingenting og sætter i stedet fokus på aktuel handling og konkrete cases.
Indlæggene vil henvende sig til både nye og erfarne NPS-aktører. Vi sammensætter nemlig dagen med flere spor, så du selv tilpasser programmet efter dine unikke behov.
Hvad får du ud af din deltagelse?
Som deltager på NPS Summit 2021 får du opskriften på, hvordan du kan etablere og drive et operationelt customer experience program baseret på NPS.
Vi viser dig, hvordan du omsætter NPS-resultaterne til korrigerende handlinger, så du systematisk optimerer din forretning. Vores oplægsholdere vil tage dig rundt i alle afkroge af dit Customer Experience program, fra best practice til dataanalyse og adfærdsdesign.
Du går hjem med et klart billede af, hvordan du gør NPS til en del af din forretningsmodel og gør det til en integreret del af hverdagen for alle medarbejdere. Samtidig får du indspark til, hvordan NPS kan bruges som redskab til at skabe yderligere vækst.
Skræddersy dit eget program
Tilpas dagen, så programmet passer til hvor dine og din virksomheds behov. Vi har delt formiddag og eftermiddag op i to spor, med forskelligt fokus. Undervejs på dagen vil du også have mulighed for at deltage på diverse campfires, som dykker ned i aktuelle emner. Og så får du mulighed for at booke tid med vores mange eksperter, hvor I sammen kan blive endnu mere konkrete på netop dine udfordringer og behov.