Arrangement

NPS Summit 2021

2020 blev året, hvor virksomheder blev udfordret på deres eksistensgrundlag. Vigtigheden af loyale kunder blev tydeliggjort, og for mange har det betydet forskellen på konkurs eller overlevelse.

Net Promoter Score har længe været den mest effektive metode til at måle, forstå og handle på kundernes loyalitet – eller mangel på samme. 

Men det er ikke nok at tale om NPS som et teoretisk begreb, eller som noget vi kan sætte flueben ved, fordi vi måler det et par gange om året. Hvis NPS for alvor skal træde i karakter som overlevelsesparameter og styringsredskab i tider med økonomisk usikkerhed, skal vi have gjort loyalitetsprogrammet fuldt operationelt.  

Vi har fornøjelsen af at byde dig velkommen til årets største konference inden for Net Promoter Score og Customer Experience Management. Sæt kryds i kalenderen den 9. november 2021, hvor industriens Hus danner rammen om en dag med de bedste praktikere og eksperter indenfor CX, NPS, adfærdsdesign og kundetilfredshed. 

Hvad kan du forvente?

Få sparring på dine konkrete udfordringer af nogle af de førende eksperter i Danmark. Find inspiration i cases og historier fra andre virksomheder som på forskellige modenhedsniveauer har succes med NPS. Få konkrete råd til, hvordan du kan få gjort arbejdet med Customer Experience endnu mere operationelt. Vi sparrer dig for floskler og lange præsentationer om ingenting og sætter i stedet fokus på aktuel handling og konkrete cases.  

Indlæggene vil henvende sig til både nye og erfarne NPS-aktører. Vi sammensætter nemlig dagen med flere spor, så du selv tilpasser programmet efter dine unikke behov. 

Hvad får du ud af din deltagelse?

Som deltager på NPS Summit 2021 får du opskriften på, hvordan du kan etablere og drive et operationelt customer experience program baseret på NPS. 

Vi viser dig, hvordan du omsætter NPS-resultaterne til korrigerende handlinger, så du systematisk optimerer din forretning. Vores oplægsholdere vil tage dig rundt i alle afkroge af dit Customer Experience program, fra best practice til dataanalyse og adfærdsdesign. 

Du går hjem med et klart billede af, hvordan du gør NPS til en del af din forretningsmodel og gør det til en integreret del af hverdagen for alle medarbejdere. Samtidig får du indspark til, hvordan NPS kan bruges som redskab til at skabe yderligere vækst. 

Skræddersy dit eget program

Tilpas dagen, så programmet passer til hvor dine og din virksomheds behov. Vi har delt formiddag og eftermiddag op i to spor, med forskelligt fokus. Undervejs på dagen vil du også have mulighed for at deltage på diverse campfires, som dykker ned i aktuelle emner. Og så får du mulighed for at booke tid med vores mange eksperter, hvor I sammen kan blive endnu mere konkrete på netop dine udfordringer og behov.  

  • 08.30

    Registrering og morgenmad

  • 09.00

    Velkomst ved nps.today og DI Handels Branchedirektør, Jacob Kjeldsen Conferencier, Ian Wisler-Poulsen

    Velkommen

  • 09.30

    Anders Rønnebech Jensen, Head of Marketing, Mastercard

    Værdien af P-GAP i dit CX-program

    Anders har arbejdet med kundeoplevelser de sidste 15 år og er ophavsmanden bag den banebrydende P-Gap metode, der blandt andet er rullet ud i TDC koncernen

  • 09.55

    Dan Lauritzen, CX Projektleder, Norlys

    Norlys

    Hvordan kom Norlys i gang med NPS og P-Gap

  • 10.20

    Pause og ekpertmøder

    I pausen er der i samarbejde med de førende CX eksperter mulighed for at booke individuelle møder af 15 min i loungen.

    10:20 Ekspertmøde 1
    10:35 Ekspertmøde 2

  • 10.50

    Kent Bredal, Director & Owner, Cuori, Flemming Rand, COO, nps.today og Janni Bilenberg, Executive Change Leader, tidl. konsulent for Conscia

    Formiddag 1 – Fra 0-10! Kom godt fra start med CX og NPS

    10:50 NPS Best Practice – closed loop program Kent Bredahl, Director & Owner, Cuori
    11:20 Fra PowerPoint til praksis – sådan kommer du i gang Flemming Pryds Rand, COO, nps.today
    11:45 Business case: Sådan kom vi godt fra start! Janni Bilenberg, Executive Change Leader, tidl. konsulent for Conscia

  • Hall - fireplace-område

    10:50 Campfire 1 Jesper Krogh Jørgensen
    11:30 Campfire 2 Anders Rønnebech

  • 10.50

    Klaus Lund, CEO, Klaus Lund & Partnere, Peter Tranberg Møller, CCO, nps.today og Lars Bell, CCO, Omada

    Formiddag 2 – Operationel kundeloyalitet i praksis

    10:50 Nedbryd siloløsninger på tværs af organisationen og få topledelsen med Klaus Lund, CEO, Klaus Lund & Partnere
    11:20 Operationel Customer Experience Management. De tre byggesten for et effektivt og operationelt CX-program Peter Tranberg Møller, CCO, nps.today
    11:45 Business case: Cross Platform CX-implementering Lars Bell, CCO, Omada

  • 12.10

    Frokost og ekspertmøder

    I pausen er der i samarbejde med de førende CX eksperter mulighed for at booke individuelle møder af 15 min. i loungen.

    12:10 Ekspertmøde 3
    12:25 Ekspertmøde 4
    12:40 Ekspertmøde 5

  • 13.00

    Rikke Timm, Customer Experience & Digital, Gotcha A/S, Jesper Krogh Jørgensen, CEO, CXO og Martin Vasehus, Founder, Complycloud

    Eftermiddag 1 – Vi skal ikke hjem, vi skal videre

    13:00 Hvordan definerer, forstår og optimerer vi kunderejsen? Rikke Timm, Customer Experience & Digital, Gotcha A/S
    13:25 NPS-use cases på tværs af kunderejsen Jesper Krogh Jørgensen, CEO, CXO
    13:55 Brug kundefeedback i et fuldautomatiseret program på tværs af kunderejsen Martin Vasehus, Founder, Complycloud

  • Hall – Fireplace-område

    13:00 Campfire 3 Stine Ringvig
    13:40 Campfire 4 Klaus Lund

  • 13.00

    Jens-Jacob Aarup, CEO, Inspari, Andreas Hansen, Senior Program Manager, Telia og Tina Dyhr Dupont, Product Director AI & Robotics, Transformation Lab NTT Data Nordics

    Eftermiddag 2 – Datadrevet kundeloyalitet i praksis

    13:00 Nye tendenser inden for CX-Management-programmer Jens-Jacob Aarup, CEO, Inspari 13:25 Business case: Datadrevet kundeloyalitet I Telia Andreas Hansen, Senior Program Manager, Telia
    13:55 Customer Experience i fremtiden Tina Dyhr Dupont, Product Director AI & Robotics, Transformation Lab NTT Data Nordics

  • 14.20

    Pause og ekspertmøder

    14:20 Ekspertmøde 6
    14:35 Ekspertmøde 7

  • 14.50

    Per Østergaard, Direktør, Efficiens og Ekstern lektor, CBS

    Operationel kundeloyalitet

    Kundetilfredshed – Vi udfordrer det generiske NPS mindset
    Kundeoplevelsen er med rette et centralt element i mange virksomheder. Kunderne har ændret adfærd de seneste år, og det giver udfordringer, men også muligheder! De overordnede trends kan sammenfattes i disse stikord: Urbanisation, Mobilization, Fast & Simple, Sustainable, Personalization og E-commerce.
    Denne udvikling er blevet forceret pga. Covid19, og vi har samtidig set, at loyaliteten er blevet udfordret.

  • 15.15

    Morten Münster, CEO

    Adfærdsdesign, medarbejder og kunder

    Brug adfærdsdesign til at skabe forandringer. Han er manden bag bestselleren "Jytte fra Marketing" og derudover er han Skandinaviens førende autoritet inden for adfærdsdesign. Han vil blandt andet fortælle om hvordan man kan bruge adfærdspsykologien til at skabe forandringer og hvorfor mennesker handler irrationelt, og hvordan man kan tage fordel af det.

  • 16.00

    Champagne, sidste ekspertmøder og tak for i dag

    16:10 Ekspertmøde 8
    16:25 Ekspertmøde 9