Arrangement

Sales Summit 2021

Bliv klar til morgendagens salg i din virksomhed – fra diagnose til strategi og handling. Få den nyeste salgsforskning og konkrete værktøjer, som kan sætte salget allerøverst på dagsorden og skabe vækst i din virksomhed

DI Handel, Business Danmark, Customer Agency og Copenhagen Business School inviterer nu til Sales Summit 2021 med fokus på forandringsledelse og best practice i salget.

På Sales Summit får du nye resultater fra Danmarks største salgsforskningsprojekt Morgendagens Salg – der tidligere har dokumenteret, at virksomheder 3-4 gange oftere er gode til nysalg og mersalg, hvis topledelsen diskuterer og målrettet adresserer syv konkrete salgsudfordringer og -dyder,

Lige nu er 10 danske virksomheder – støttet af forskerteamet - i gang med at diagnosticere deres salgsudfordringer, reformulere strategien og implementere nye justerende handlinger i dagligdagen.

Kom og lær af de deltagende virksomheder og få eksperternes bud på og konkrete redskaber til, hvordan du overvinder salgsudfordringer i din virksomhed og bliver best in class.

På dagen får du:

  • De nyeste forskningsresultater fra projekt Morgendagens Salg
  • Svar på, hvorfor enhver topledelse bør interessere sig for salg
  • Inspiration fra virksomheder, som har sat processen i gang
  • Et roadmap for, hvordan du i praksis arbejder med salgets udfordringer og -dyder

Målgruppe:

Administrerende direktører, salgs- og marketingchefer i B2B virksomheder, der møder muligheder og forandringer i deres markeder.

Vi glæder os til at se dig til Sales Summit 2021 den 24. november på CBS, Porcelænshaven 18B, 2000 Frederiksberg.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Program

  • Moderator

    Sebastian Dorset, skribent, foredragsholder og standupkomiker

  • 12.30

    Registrering og kaffe

  • 13.00

    Kasper Rubæk Clements fra Business Danmark og Jacob Kjeldsen fra DI Handel

    Velkommen

  • Salget skal tænkes ind fra toppen af virksomheden

  • 13.10

    Pernille Wichmann, Head of global sales i Lemvigh-Müller A/S

    Hør hvorfor salget er blevet en ledestjerne for direktionen i Lemvigh-Müller A/S

    Strategisk salg er en opgave som skal tænkes ind på øverste niveau i virksomheden
    · Hvorfor er det så vigtigt at den øverste ledelse er optaget af salg?
    · Megatrends, som påvirker konkurrenceevnen – og derved salgsstrategien
    · Hvad har det betydet for salgsorganisationen og LM?

  • 13.40

    Peter Aakjær Jensen, Markedsdirektør fra Customer Agency og Mogens Bjerre, professor fra CBS

    Ny forskning: Sådan sætter din virksomhed salget øverst på agendaen

    Du får:
    · Diagnosticeret din salgspraksis
    · Generelle tendenser og læringer fra de 10 case virksomheder
    · Barrierer for at gøre salg til en opgave for hele virksomheden
    · Hvordan kan du komme i gang med at arbejde med Morgendagens Salg.

  • 14.30

    Pause

  • 14.50

    Jens Rønn, Divisionsdirektør hos Abena A/S - Hvad har vi lært under forløbet!

    En divisionsdirektørs syn på salg fra en deltagende virksomhed i acceleratorprogrammet

    · Hvorfor gik vi med i Morgendagens Salgs acceleratorforløb?
    · Hvad har vi gjort hos Abena?
    · Hvad har det givet os?

  • 15.10

    Carsten Rothmann, Partner og Salgsdirektør fra Customer Agency

    Fra identifikation af salgspotentiale til realisering af vækst

    Kend dit udgangspunkt og optimér dine kommercielle aktiviteter via 35 vækstdynamikker
    · Få inspiration til hvordan du som salgsdirektør kan holde salgsudviklingen på sporet
    · Hvordan giver det input til dit videre arbejde?

  • Fra Strategi til ændret adfærd

  • 15.40

    Thomas Kjær, Administrerende direktør i SalesCulture

    Sådan går du fra salgsstrategi til medarbejderadfærd i din virksomhed

    · Få svar på hvordan du laver forandringsledelse med adfærdsdesign?
    · Hvordan bruger du adfærdsgreb til at implementere salgsstrategien?
    · Hvordan får vi alle til at løbe samme vej?

  • 16.05

    Pause

  • Værdi for kunden

  • 16.20

    Søren Vammen, CEO hos DILF

    Værdiskabelse hos kunderne

    En indkøbers perspektiv på værdiskabelse

  • 16.35

    Pernille Wichmann fra Lemvigh-Müller, Søren Vammen fra DILF, Peter Aakjær Jensen og Mogens Bjerre modereret af moderator

    Paneldialog

    · Indkøberen om krav til værdi – services, logistik eller Co-creation
    · Salgsdirektøren om hvordan der arbejdes med forståelsen blandt salgsorganisationen – hvordan sikre vi, at vi har den rette forståelse for værdi hos den enkelte kunde?

  • 17.00

    Opsamling og afrunding – Sebastian Dorset opsummerer, hvad skal du gøre nu?

  • 17.10

    Tak for i dag