Webinar

Salg og Salgsledelse i 2022 – indsigter til bedre resultater

De sidste par år sætter på mange måder verden på hovedet. Det gælder også måden, hvorpå virksomheder køber og sælger. Stik imod forventningerne har 97% af virksomheder, som arbejder med komplekst B2B salg, skabt salgsrekorder på tværs af brancher.

Ny viden kan ruste til en ny fremtid

Salgsforskere fra hele verden har undersøgt, hvordan virksomheder bedst ruster sig til en ny og mulighedsfyldt fremtid.

Digitalisering har skabt stor udvikling i salg. Særligt digitalisering af salgsmøder og salgsprocesser har skabt ny viden ny viden om Remote og Hybrid Selling, og nye kompetencer og arbejdsgange er nødvendige i salgsprocessen. Alt dette kræver omstilling af:

  • Salgsstrategier
  • Salgsledelse
  • Sælgeruddannelse
  • Organisering af salgsarbejde
  • Og meget mere…

På webinaret stiller salgsforsker Karina Burgdorff og partner i Intenz Rasmus Åradsson skarpt på den nyeste globale salgsforskning og fortæller, hvad du skal gøre, for at skabe en succesfuld og agil salgsorganisation.

Du får kendskab til essensen af den globale salgsforskning siden Corona, krydret med konkrete råd til, hvordan I lykkes i fremtidens mere komplekse salg og får indsigt i de strategier, metoder og processer, som de bedste salgsorganisationer mestrer i 2022.

Lyder det som noget for dig, så tilmeld dig dette webinar og bliv klogere på fremtidens salgsledelse.

Oplægsholder

Karina Burgdorff Jensen fra Aalborg Universitet, forsker som en blandt en håndfuld forskere i Danmark i salg. Karina arbejder med og forsker i salgsdialoger, sales management og sales enablement. Derudover arbejder Karina med analyse, udvikling og implementering af salgsforløb i virksomheder med fokus på co-creation, salgsledelse og sales enablement.

Karina Burgdorff Jensen

Phd. Studerende i salg og salgsledelse ved Aalborg Universitet

Oplægsholder

Rasmus er konsulent og har arbejdet med udvikling og træning af salgsorganisationer siden 2015. Han har erfaring som VP for salg indenfor Software as a service og har samtidigt erfaring med udvikling af salgsorganisationer på tværs af brancher.

Rasmus Faber Studstrup

Konsulent, Intenz