Arrangement

Salgskonferencen 2021 - Grib mulighederne

DI Handel inviterer til årets salgskonference. Her dykker vi ned i nogle af de trends og tendenser, som kan udvikle og styrke salget i din virksomhed.

Digitalisering, bæredygtighed og globalisering skaber konstant nye forretningsmuligheder, og kalder på handling her og nu i din virksomhed.

Deltag på Salgskonferencen 2021, hvor spændende cases og eksperter i digital forretningsudvikling, bæredygtig forretning og e-handel giver dig indsigt i og konkrete værktøjer til at gribe mulighederne i en tid, hvor betingelserne for at drive forretning ændres konstant og hurtigt.

Du vil blive klogere på hvordan:

  • Digitale koncepter kan understøtte din virksomheds arbejde med salg, marketing, e-business og kunder i Danmark og i udlandet
  • Din virksomhed kan imødekomme og udnytte den stigende interesse og behov for bæredygtige forretningsmodeller.

Programmet opdateres løbende nedenfor. 

Målgruppe
Direktører, salgs- og marketingchefer samt e-handelsansvarlige i handelsvirksomheder, der møder muligheder og forandringer i deres marked.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Program

  • Morten Resen

    Iværksætter og tidligere TV- og radiovært Morten Resen

    Moderator

  • 09.00

    Registrering og morgenmad

  • 09.30

    DI Handels branchedirektør Jacob Kjeldsen

    Velkommen

  • 09.35 Digital Handel

    Nye kundebehov- og koncepter

  • Thomas Terney

    Entrepreneur, forfatter og PhD i kunstig intelligens Thomas Terney

    Kunstig intelligens i fremtidens forretning

    Forstå hvad kunstig intelligens er, og hvordan handelsvirksomheder kan udnytte denne teknologi til at forbedre forretningen? Få viden og indsigt i de teknologiske muligheder og faldgruber, som kunstig intelligens medfører.

  • Michael Gadegaard

    Vicedirektør Michael Gadegaard, FTZ Autodele & Værktøj A/S

    Nye digitale kundekoncepter skaber mersalg

    FTZ er totalleverandører til autobranchen og en sparringspartner for deres kunder og slutbrugerne. Hør om de kundekoncepter FTZ har udviklet for at forblive relevant og udvikle deres salg.

  • 10.30 Pause

  • Lars Sandahl

    Adm. direktør Lars Sandahl Sørensen, Dansk Industri

    Bæredygtighed og digitalisering styrker salget i Danmark og ude i verden

    Betingelserne for at drive forretning ændres konstant og ekstremt hurtigt i disse år. Hvorfor og hvordan kan digitalisering være nøglen til øget salg, mere effektive arbejdsgange samt bedre og grønnere produkter og services.

  • 11.00 Bæredygtig handel

    Fra megatrend til præmis

  • Britta K. Stenholt

    Adm. direktør Britta K. Stenholt, STARK Danmark

    Grøn er det nye sort

    Bliv inspireret af, hvordan STARK arbejder med at reducere den miljømæssige påvirkning i alle led af værdikæden – fra indkøb over egen drift til rådgivning af kunderne. Hør bl.a. om GENTRÆ, bæredygtig sourcing i dialog med leverandørerne, arbejdet med dokumentation, og hvad et helt korps af bæredygtighedsambassadører kan gøre for både kunderne og forretningen.

  • Sidsel Lundtang Rasmussen

    Chief Sustainability Officer Sidsel Lundtang Rasmussen, Sprout Europe

    Blockchain og bæredygtighed

    Vi møder Sprout i deres virksomhed, hvor de indvier os i, hvordan de arbejder for at gøre deres salg bæredygtigt med brug af bl.a. blockchainteknologien.

  • Paneldialog

    Virksomhederne er klar, men er kunderne?

  • 12.15 Frokost og netværk

  • 13.15 Global handel

  • Jan Kruse og Morten Bo

    Jan Kruse Hansen, CEO & Co-Owner og Morten Bo Madsen, Sales & Marketing Director & Co-Owner, Australian Bodycare.

    Amazon succes gav distributionsaftale

    Med en portføjle på kun 25 produkter var eksport vejen til vækst for hudplejevirksomheden Australian Bodycare. I Tyskland ville distributørerne dog ikke sælge det ukendte brand, og virksomheden valgte derfor at gå på Amazon for at bygge deres brand op. Hør deres inspirerende historie.

  • Kasper S. Knudsen

    Senior Client Director Kasper S. Knudsen, Impact A/S

    Trends og tendenser i e-handel

    Der er store potentialer i e-handel for danske virksomheder. Hør status på e-handel i og ud af Danmark i dag, og hvordan e-handel kan øge dit salg.

  • Stefan Dolleris

    E-commerce Manager Stefan Dolleris, Dinex A/S

    Transformation af B2B salget til online - 0 til 70 pct. på 18 måneder

    Dinex sælger udstødningsprodukter og emissionssystemer til ”tunge” køretøjer i hele verden. En ny B2B-webshop har taget Dinex på en international online rejse, hvilket har resulteret i, at over 70 pct. af salget på eftermarkedet i dag er online og muliggør adgang til nye markeder.

  • Paneldialog

    Kunderne er klar til e-handel – er virksomhederne?

  • Henrik Svanekiær

    Magisk mentalist Henrik Svanekiær

    Magisk sceneshow

    Manipulation, tankelæsning, intuition, magi og hypnose leveret på en stilet, sofistikeret og humoristisk måde, er ingredienserne, når Svanekiær underholder alle tilstedeværende samtidigt og magisk.

  • 15.00 Drinks og networking

    Copenhagen Distillery

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • Send e-mail  

Ulla Scherfig Gilberg

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3917
  • Mobil +45 2949 4430
  • Send e-mail