Salgskonferencen 2023 - Tro, håb & bundlinje
Kriserne har ramt os i lind strøm de sidste par år: COVID-19, forsyningsproblemer, krigen i Ukraine, stigende renter, inflation og nu energikrise. Med alle disse udfordringer kan disciplinen ”rettidig omhu” være meget svær at mestre og sammenholdt med langsigtede trends som digitalisering og bæredygtighed, er der rigeligt på ”tallerkenen” som virksomhederne skal forholde sig til.
Erhvervslivet vil opleve udfordringer, som naturligt følger med, når der er lavere aktivitet i samfundet i Danmark og i verden omkring os. Og mange nøgletal tyder på at samfundsøkonomien er på vej ned i et lavere gear. Derfor vil vi på årets salgskonference se på, hvordan danske handelsvirksomheder kan gøre sig klar til den kommende tid, hvor der i højere grad skal fokuseres på bundlinje fremfor toplinjen.
Tro, håb & bundlinje
Kærligheden til bundlinjen bliver større i svære tider. Det handler om at virksomhederne skal være fokuseret og effektive, samt at styringsværktøjer som strategi, plan og målsætninger vinder over ”tro og håb”. For håb er ikke en bæredygtig strategi.
Virksomheder skal til enhver en tid drives efter bedste evne, uanset hvilke forhold, der gør sig gældende på ens markeder. Det kræver stor tilpasningsevne, en fokuseret strategi og klar plan – på årets konference kan du møde andre virksomheder, og høre hvordan de tackler nogle af tidens store udfordringer.
Til salgskonferencen 2023 får du inspiration til, hvordan din virksomhed kan fokusere forretningen til at håndtere kunder i krisetider, endnu mere digitalisering og de mange nye krav til en bæredygtig omstilling, i en tid, hvor den effektive og omstillingsparate virksomhed helt sikkert vil stå bedst.