Arrangement

STYRK DIT ONLINE SALG – ude og hjemme

Danskere er købmænd, og Danmark er en handelsnation, det er en del af vores DNA. Vi skal altid følge med udviklingen, og vi skal mestre alle kanaler, hvor vi kan afsætte vores produkter ude og hjemme. E-handel er i de senere år eksploderet og behovet for at mestre digitale salgskanaler er vigtigere end nogensinde før - det gælder alle typer af virksomheder på tværs af brancher.

På denne online konference sætter DI Handel og PostNord fokus på trends inden for e-handel - i Danmark og på nye markeder. Få ny viden og inspiration af ledende eksperter og førende e-handlere, der kan bidrage til at udvikle din webshop.

Program

  • Moderator

    Christian Degn

  • 09.30

    Stine Sander, Vice President, Parcels, Retail & Communication, PostNord og
    Jacob Kjeldsen, Branchedirektør, DI Handel

    Velkommen

  • 09.40

    Jesper Lykke Nielsen, Director, Digital Business, Epinion

    Den danske forbrugers købsadfærd - forbrugertrends

    Epinion og DI Handel, har undersøgt danskernes e-handelsvaner. Hvilke krav stiller de danske forbrugere til e-handel i dag, og hvordan kan du imødekomme disse?

  • 10.00

    Poul Thyregod, CEO, Proshop A/S

    Proshop bag facaden

    Proshop er en førende dansk webshop, der sælger mere end 240.000 forskellige varer, som f.eks. elektronik, legetøj og bøger, i 8 forskellige lande. Hver dag sendes over 10.000 varer ud til kunderne, hvilket kun er muligt via brug af lagerrobotter. Proshop er en digital drevet virksomhed, som er en pioneer inden for e-handel. Hør om deres rejse, og om hvordan de forbliver relevante på et turbulent og konkurrencepræget marked.

  • 10.30

    Pause

    Tid til at strække benene og hente nye forsyninger

  • 10.40

    Louise Bjerre, Stifter, igen.dk

    Bæredygtig e-handel hitter

  • 10.45

    Paneldialog med tidligere oplægsholdere:
    Poul Thyregod, CEO, Proshop A/S; Jesper Lykke Nielsen, Consumer Goods Director, Epinion og Louise Bjerre, Stifter, igen.dk

    Drømmepanel: Hvordan når vi nye højder med e-handel i fremtiden?

  • 11.05

    Max Riis Christensen, CEO, MakesYouLocal

    Skab succes med e-handel over grænser

    MakesYouLocal hjælper webshops med at etablere sig i udlandet. Få 3 gode råd om, hvordan din virksomhed kan komme i gang med e-handel over grænser.

  • 11.25

    Tid til at strække benene og hente nye forsyninger

    Pause

  • 11.30

    Mette Reinholt Mortensen, COO, Hesehus A/S

    E-handel – trends og tendenser

    Hesehus er et e-handelshus, der udvikler B2B- og B2C-webshops. Den fynske virksomhed arbejder med kunder som Davidsen, Babysam, Dinex og Matas. Hør hvilke trends, der fylder i e-handelsverdenen pt - også i udlandet.

  • 11.50

    Michael Ewald, E-commercedirektør, LAKRIDS BY BÛLOW

    Onlinesatsning skaber vækst – også internationalt

    LAKRIDS BY BÛLOW blev etableret i 2007 og har siden udvidet deres sortiment og virksomhed i form af produktion og fabrikker. Virksomheden har etableret sig udenlandsk og vundet indpas på internationale markeder - hør Michael fortælle om hvordan de bl.a. har udvidet deres forretning gennem online eksport.

  • 11.55

    Daniel Opler, Client Solutions Manager, FaceBook

    The Next Generation of Brand Building

    Det seneste år er der sket et skift i kundeloyalitet på tværs af både fysisk og online handel, efterhånden som flere forbrugere omfavner e-handel. Med flere kontaktpunkter og kanaler er hvert øjeblik med en potentiel kunde et ”brand-øjeblik”, og i dag bevæger brands sig fra at bygge kampagner til at skabe forbindelser. Hør hvordan det er muligt at anvende sociale medieplatforme til branding.

  • 12.15

    Tak for i dag