Arrangement

Styrk jeres salg – workshop 2 om Morgendagens Salg

Rigtig mange virksomheder kan løfte sig markant ved at fokusere på en eller flere af de syv salgsdyder, viser analysen fra projektet Morgendagens Salg fra efteråret 2019. Dyderne er direkte en spejling af velkendte udfordringer, som danske virksomheder står med, og flere har arbejdet med i de seneste år.

Er vi gode nok til at formidle den værdi, vores kunder oplever med os som leverandør, hvad skal vi gøre for at sætte fokus på dette, og hvorfor kan det være afgørende for indtjeningen i virksomheden? Analysen fra efteråret peger også på, at mange salgsorganisationer er tøvende med at tage nye teknologier, der understøtter salget til sig.

På denne workshop som DI Handel laver sammen med Business Danmark og Erhvervshus Midtjylland, får du en introduktion til de syv salgsdyder, og hvordan I kan løfte jeres toplinje og bundlinje ved at fokusere på den værdi, I skaber hos jeres kunder, og får formidlet den værdi I skaber hos jeres kunder, fordi det vil flytte kundernes fokus fra kun at tale pris og tydeliggøre, hvor I skiller jer ud i forhold til konkurrenterne. Yderligere får I konkrete eksempler på, hvordan I kan anvende augmented reality (AR) og mixed reality (MR) til træning af jeres salgsstyrke og som visualiseringsværktøj, når I står overfor jeres kunder. 

Tid: 06. oktober kl. 09.00-12.45

Sted: Scandic Aarhus Vest, Rytoften 3, 8210 Aarhus V. 

Tid: 23. oktober kl. 09.00-12.30 

Sted: Industriens Hus, H.C. Andersens Boulevard 18, 1787 København K

Målgruppen for begge workshop er: Adm. direktører, salgsdirektører, salgschefer, salgsledere, marketingchefer, salgs- og marketingkoordinatorer.  

Program

    • 08.30 Registrering og kaffe

    • 09.00 Velkommen ved DI Handel

    • 09.10 Oplæg: De syv Salgsdyder v. Mogens Bjerre eller Peter Aakjær Jensen

      Hvordan hænger dyderne sammen med virksomhedens toplinje, og hvilke tiltag kan understøtte jeres fokus på dyderne for at løfte salget.

    • 09.55 Pause

    • 10.10 Hør STARK A/S fortælle om deres fokus på den gode kundeoplevelse, og hvordan de har arbejdet med at synliggøre og kommunikere den værdi, de skaber for deres kunder.

      Jørn Fogh, Sales Excellence Direktør hos Stark A/S

    • 10.50 Teknologi og kundedata – hvordan skaber teknologier som AR og MR værdi for en salgsorganisation?

      Michael Harboe fra Virsabi - Med en virksomhedscase.

    • 11.30 Kort pause

    • 11.45 Workshop – hvilken dyd skal I fokusere på?

      Hvor deltagerne arbejder med at kigge på, hvilken dyd de skal have fokus på, og hvordan de styrker denne. Mulighed for at stille spørgsmål til Mogens og Peter.

    • 12.30 Opsamling på arbejdet med dyderne v. Mogens Bjerre og Peter Aakjær Jensen

    • 12.45 Tak for i dag og stående sandwich i lobbyen

Om Stark A/S

STARK henvender sig til professionelle kunder inden for byggebranchen og har særligt fokus på små og mellemstore håndværksvirksomheder. Dog omfatter kundeporteføljen alt fra enkeltmandsvirksomheder til store entreprenører, mens private kunder også er velkomne i STARKs forretninger.

Om Virsabi

Virsabi er et virtual reality bureau. En teknologisk enhed af strateger, udviklere og kreative, og en af de første Virtual Reality dedikerede firmaer, der tilbyder virksomhedskonsultationer, rådgivningsarbejde og teknisk udvikling til anvendelse af Virtual Reality, Augmented Reality og Mixed Reality.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden