Succes med messer: Fra plan til resultat
Vi guider dig gennem alle faser – før, under og efter messen, uanset om målet er at skabe nye leads, styrke relationer, øge brand awareness eller noget helt fjerde. Deltag og få konkrete tips og indsigter fra forskellige aktører i messens værdikæde.
I samarbejde med Faust Dyrbye, Scanex, DI og DI Handel dykker vi ned i planlægning og forberedelse til succesfulde messeaktiviteter.
De 7 afgørende trin for maksimalt udbytte:
- Mål og strategi
- Budget og ressourcer
- Stand-design og materialer
- Markedsføring og kommunikation
- Træning af messeteamet
- Logistik og praktiske detaljer
- Opfølgning
Få indsigt og konkrete råd om, hvordan du:
- Definerer formålet med standen – hvorfor tager vi afsted?
- Gør dine messeaktiviteter værdiskabende og målbare med data
- Vælger den rigtige løsning: Fællesstand eller egen stand?
- Får bygget en stand, der tiltrækker opmærksomhed
Målgruppe:
- Ledelse
- Marketingansvarlig
- Salgsansvarlig
Deltag og bliv klædt på til at gøre jeres næste messedeltagelse til en målrettet og succesfuld investering.
Oplægsholder
Jakob Dyrbye er indehaver af Faust Dyrbye og The Trade Show Academy. Jakob er en af Danmarks førende messeeksperter med 30 års erfaring fra branchen fra ind- og udland. Her taler vi både stand design, kunderejser, observation ude i hallerne – og meget mere til. Jakob har holdt foredrag, seminarer, workshops og kick-off’s siden 2009 og er bare rigtig passioneret omkring alt, der handler om iscenesættelsen af det personlige møde.
Jakob Dyrbye
Indehaver af Faust Dyrbye
Oplægsholder
Cecilie Høgedal Kjølhede arbejder som Strategic Business Developer hos Twoday, hvor hun bl.a. rådgiver B2B-virksomheder inden for branding, kommunikation og online markedsføring. Derudover har hun mere end 7 års erfaring med messer. Det er bl.a. noget af den viden hun vil bringe i spil, når hun skal gøre jer klogere på, hvordan I kan understøtte jeres messedeltagelse ved hjælpe af online markedsføring.
Cecilie Høgedal Kjølhede
Strategic Business Developer, Twoday
Oplægsholder
Peter Sunesen er salgschef hos Scanex A/S og har mere end 30 års erfaring med salg, markedsføring og projektledelse. Han har desuden intensivt kendskab til messebranchen fra arrangørsiden, da han i næsten 15 år arbejdede med udvikling og eksekvering af både fagmesser og publikumsudstillinger i MCH og MesseC samt som konsulent for Odense Congress Center. Som full circle exhibition partner rådgiver Peter i dag udstillere om blandt andet strategiske valg, budgettering, standindretning og kampen om kundens opmærksomhed, og altid med afsæt i at maksimere udbyttet af messeinvesteringen.
Peter Sunesen
Salgschef, Scanex A/S
Program
-
-
09.00 Velkomst
v/ Jakob Kjeldsen, branchedirektør DI Handel
-
Breakout session i Ambition 19
-
-
10.40 Dansk stand eller egen stand?
v/ Søren Falck, fagleder for fremstød i DI
Breakout session i Ambition 17
Program
-
-
11.40 Q&A session
v/ Jakob Dyrbye, Peter Sunesen, Søren Falck, The Trade Show Academy, Cecilie Høgedal Kjølhede
-
12.00 Afrunding
v/ Jacob Kjeldsen, branchedirektør DI Handel
-
12.05
'Messe' og networking med sandwich i atriet
Sådan får din B2B-virksomhed mere ud af messer med online markedsføring
Psst... Vi har tidligere afholdt webinar for dig, der gerne vil have maksimalt udbytte af din messe-deltagelse via online markedsføring.
Læs mere