Afholdt: Tag ejerskab på den digitale produktoplevelse
Oplev et spændende webinar med en case fra Oticon, som allerede er godt i gang med udrulning af PIM og få inspiration fra eksperter til både business case og skabelse af resultater med PIM.
PIM er både en teknisk platform og en forretningsdisciplin, som i praksis skal hente en masse data om produktet fra forskellige systemer, lokale regneark eller i hovedet på marketing og gøre produkter klar til digital marketing og salg i en sammenhængende og effektiv arbejdsgang.
Product Information Management (PIM) er i stigende grad kommet på agendaen hos danske virksomheder. Stadig flere digitale kanaler og hårdere konkurrence fra nye spillere stiller krav til kundeoplevelsen. Relevant information om produkternes egenskaber og kvaliteter skal kunne findes effektivt og guide kunden på tværs af mange touch points. Webinaret deler konkrete bud på hvordan virksomheden kan drage fordel af PIM til styring af den digitale produktoplevelse.
Webinaret er et samarbejde mellem Dansk Industri og Immeo.
Hvem henvender seminaret sig til:
Webinaret henvender sig til beslutningstagere og ansvarlige for online salg indenfor product marketing, Business Development og digital/IT.
Det får du med fra dagen:
- Inspiration og en case Oticon, som har taget ejerskab over den digitale produktoplevelse med PIM
- Få gode råd til implementering og anvendelse af PIM
Tilmelding:
Tilmelding sker i tilmeldingsboksen. Det er gratis at deltage.