Afholdt: Webinar: Få styr på kunderejser i en B2B-kontekst
Mangler du viden om kunderejser, og hvordan du kommer godt fra start på den anden side af krisen? Så sid klar torsdag d. 2. april, hvor vi giver en 45 minutters update på, hvordan markedsledende B2B virksomheder arbejder med kundeorientering.
Dette webinar er desværre afholdt. Du kan dog finde en masse andre spændende inspirationsseminarer, webinarer, kurser og konferencer lige her: DI Handel events.
Ny forskning fra projekt Morgendagens Salg viser, at salgets resultatskabelse kan styrkes markant ved at efterleve en eller flere af syv salgsdyder for vækst.
På dette webinar stiller vi skarpt på salgsdyd nr. 1: ”Vi er så kundeorienterede, at alle vores kunder tydeligt ser og værdsætter forskellen mellem os og vores største konkurrenter”.
Læs også: Ny forskning: Disse syv dyder løfter dit salg
Læs mere om Morgendagens Salg her.
Hvad får du med hjem?
På webinaret bliver du introduceret til hovedresultater fra Morgendagens Salg, og vi berører følgende:
- Grundpillerne for hvordan markedsledende B2B virksomheder definerer kundeorientering
- B2B-kunderejsen som et stærkt afsæt for en fælles kundeforståelse og konsistent gode kundeoplevelser
- Hvordan kan man arbejde med at forstå kundernes behov på tværs af kunderejsen?
- Hvordan kan man arbejde med kundeindsigt på tværs af kunderejsen som afsæt for at prioritere og følge op?
Praktisk
Webinaret finder sted torsdag d. 2. april kl. 13-13:45 og gennemføres af Market Director hos Customer Agency Peter Aakjær Jensen i samarbejde med DI Handel.
Der vil efter webinaret være mulighed for at aftale særskilte virksomhedspræsentationer, hvis budskaberne fra webinaret ønskes delt med kolleger eller ledere fra egen virksomhed.
Kort om Customer Agency
Customer Agency hjælper markedsledende B2B-virksomheder i Europa med at skabe vækst ved at differentiere sig på tydelig værdiskabelse.
Læs mere om Customer Agency her.
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.