Workshop: Kickstart din virksomheds kundedata potentiale
Der er et kæmpe forretningsmæssigt potentiale i aktiv brug af virksomhedens kundedata. Vores erfaring er dog, at mange SMV’er mangler en start, en plan og evt. midler til at komme i gang. Deltag på denne workshop, hvor vi kickstarter jeres kundedata potentiale.

En analyse lavet af projektet brugkundedata.dk viser, at de SMV’er som bruger kundedata er 48% mere lønsom end dem som ikke bruger kundedata. Derfor bør det være en ”no-brainer” for danske virksomheder at stræbe efter at blive bedre til at udnytte det enorme potentiale, der ligger i at analysere på kundedata. Kort sagt bruge kundedata viden aktivt i hverdagen til forbedre salg, innovation og marketing.
Mange danske virksomheder er godt på vej til at blive mere databaseret, mens andre stadig tøver og har svært ved at overskue, hvordan de kommer i gang?
Deltag på denne workshop, hvor vi kickstarter jeres virksomhed, så i kan komme i gang med udnytte potentialet med kundedata gennem inspiration fra eksperter og forretningsudviklere. På denne dag vil I, som deltagende virksomhed, være i centrum, og få input, sparring og gode ideer af vores udvalgte eksperter.
Du får tid til at danne jeres egne målsætninger for jeres udnyttelse af kundedata og mulighed for få en ekspert til at hjælpe med at lægge en plan. Det bliver en dag, hvor dem på scenen går imellem os og giver deres input til din plan.
Vi glæder os til se dig!
Aarhus d.23/8: Radisson Blu Aarhus, Thomas Jensens Allé 1, 8000 Aarhus
København d. 24/8: Industriens Hus, H. C. Andersens Boulevard 18, 1553 København V.
Kort om projektet
Per 01. januar 2021 opstartede DI Handel, CBS og Erhvervshusene et 3-årigt projekt: ”Datadreven kundeindsigt”, som er fondet af Industriens Fond. Projektets formål er bl.a. at give danske SMV’er, der afsætter fysiske produkter, indsigt og kompetencer til at skabe vækst gennem en datadreven kundeforståelse og deraf dannelse af datadrevne kundesegmenter med sigt på salg. Helt konkret vil projektet give danske SMV’er forudsætninger for at kunne gå fra en overordnet forståelse af datadrevne vækstmuligheder til operationelle tiltag i den enkelte virksomheder via bl.a. værktøjer, events og virksomhedsforløb.
Læs mere på www.brugkundedata.dk