Salgsnetværk
Formålet med netværket er at give medlemmerne inspiration til at øge salget og pege på nye tendenser inden for salg. Tilmeld dig og deltag i vores netværksmøder.
Det sker gennem eksterne oplæg og dialog mellem deltagere i netværket. Det er hensigten, at medlemmerne af netværket udveksler erfaringer og inspirerer hinanden til at udvikle måder at arbejde med salg på – på tværs af brancher og til gavn for den enkelte virksomhed.
Målgruppe for salgsnetværket
Netværksgruppens målgrupper er direktører og ledende medarbejdere med ansvar for salg i deres virksomhed.
Emner i salgsnetværket
Emnerne i netværket er mange. Fælles er, at det handler om, hvordan du kan styrke din virksomheds salg, så det får effekt på bundlinjen. Det kan bl.a. handle om at sætte kunden i centrum, skabe kundeloyalitet, kravene til fremtidens sælger, den optimale indretning af salgsorganisationen, konceptudvikling etc. Deltagerne i netværket er selv med til at udvælge temaerne.
Netværket mødes 4 gange årligt. To gange om året mødes vi på tværs med de andre netværk i DI Handel til fælles netværksdage.
Jeg bliver inspireret og får læring omkring salgskanaler, samt salgsmuligheder med guidelines omkring hvad der rør sig i et meget omtumlet salgsmarked med mange nye muligheder. Det er et godt netværk, hvor alle taler ud af posen og ikke er bange for at fortælle hvad man kan og ikke ’skal’ gøre og vi deler problematikker lige så meget som succesoplevelser. Poul-Henning Nielsen, Key Account Manager Sales, Eegholm