AI og effektiv kundeservice går hånd i hånd
AI er meget mere end fremtidssnak. Allerede nu er teknologien med til at nytænke virksomheders daglige arbejdsgange og processer. Særligt indenfor kundeservice er der fordele at høste ved at brug af teknologien - men hvordan gør du det i praksis? Hvordan kommer I i gang med AI i kundeservice, og hvilke faldgruber skal I være opmærksomme på? Det er nogle af de spørgsmål, vi dykker ned i på dette webinar.
Hvorfor skal du tænke AI, når du tænker kundeservice?
Erfaring viser, at du ved at integrere AI i kundeservice kan arbejde mere effektivt og målrettet. AI kan automatisere tidskrævende opgaver som problemidentifikation og samtidig være med til at personalisere kundeserviceoplevelsen. Det frigør ressourcer til mere komplekse og værdiskabende opgaver.
Hvad får du ud af at deltage?
- Hør hvordan AI kan optimere din kundeservicetilgang og frigøre ressourcer
- Få indblik i AI-værktøjer, der allerede anvendes, til at øge relevante KPI'er i kundeservice
- Hør om konkrete resultater fra Semler Gruppen A/S, der allerede har taget første skridt og implementeret AI
- Bliv inspireret til, hvordan du kan implementere AI i din egen virksomheds kundeservice
På webinaret møder du to eksperter
Luka Dalum, Head of Process & Automation hos Semler IT, vil præsentere, hvordan man hos Semler IT har implementeret kunstig intelligens (AI) i den interne kundeservice. Han deler indsigter om de forbedringer, som AI har bragt med sig, de udfordringer man har mødt undervejs, og hvordan man har overvundet disse. Luka giver sit perspektiv på AI-udviklingen og dens rolle i blandt andet at understøtte kundeservicefunktionen.
Henrik Fabrin, Head of AI hos Dansk Industri, vil give relevante indsigter om AI og i dialog med Luka vil han tale om AI's potentiale i kundeservice. Du kan deltage aktivt i webinaret og stille spørgsmål til Luka og Henrik i chatten.
Tilmeld dig i dag og bliv klædt på til at skabe bedre resultater i din kundeservice med AI.
Vi glæder os til at se dig!
Mød Luka
Luka Dalum har siden 2021 været Head of Process and Automation hos Semler IT. Process og Automatiseringsteamet består af 8 ansatte, som det seneste år, blandt andet har beskæftiget sig med forskellige AI løsninger. Luka har en kandidat i Social Science fra Roskilde Universitet.