Alternativer til Google Optimize
I september måned forsvinder Google Optimize, den populære gratis A/B-test platform fra Google, som har været integreret med Google Analytics i flere år. Med den kommende nedlukning af Google Universal Analytics d. 1. juli og overgangen til GA4, er det vigtigt at se på alternativer til Google Optimize.
Afspilning af webinar kræver login
Men hvordan kan man fortsat udføre A/B-test og hvilke alternativer har man til rådighed, hvis man ønsker en platform, som stadigvæk kan integreres med Google Analytics?
Vi har inviteret Steen Rasmussen og Gunnar Griese fra IIH Nordic til at dele deres tanker og ekspertise om de muligheder, vi reelt har at vælge imellem, hvis vi ønsker at få det bedste ud af vores A/B-test og analytics data i kombination.
På dette webinar vil vi give dig indsigt i alternativer til Google Optimize og guide dig igennem de forskellige funktioner og fordele, som hver enkelt platform kan tilbyde. Vi vil også diskutere de seneste trends inden for A/B-test, og hvordan disse platforme kan hjælpe dig med at tage bedre beslutninger og optimere din virksomheds resultater.
Vi ser frem til at dele vores ekspertise med dig og hjælpe dig med at finde den bedste A/B-test platform til din virksomhed.
Tilmeld dig nu og deltag i dette spændende webinar!
Oplægsholder
Steen Rasmussen er senior partner og medstifter af IIH Nordic. Han er en af Europas førende specialister indenfor Google Analytics 4 og har vist veje til en forretningsmæssig udnyttelse og aktivering af digital analytics data for virksomheder i Danmark og internationalt.
Steen Rasmussen
Senior Partner @IIH Nordic
Oplægsholder
Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.
Kim Bruno-Lindby
Chefkonsulent
Oplægsholder
Tevin Lac har i de seneste tre år arbejdet med projektet E-eksport via Online Markedspladser. Han er derudover Head of E-commerce i DI.
Tevin Lac
Seniorchefkonsulent, Fagleder, Digital handel / Head of e-commerce
Oplægsholder
Gunnar hjælper IIH Nordic's kunder gennem hele livscyklussen omkring tracking, implementering og aktivering af Google Analytics data. Han er specialist i at sikre høj datakvalitet, automatisere arbejdsgange og i sidste ende muliggøre handlingsorienteret indsigt. Han føler sig hjemme i GA og GTM, nyder at benytte sig af Google Cloud Platform og eksperimenterer konstant for at få mest muligt ud af Googles teknologi stack.