De 6 kedeligste arbejdsopgaver i marketing – automatiseret!
Ja, de kedelige opgaver kan let automatiseres. Det kræver blot at du opdaterer forretningen med de rette digitale værktøjer. Deltag på dette webinar og få et indblik i værktøjskassen der kan få jer i mål.
Vi går helt tæt på hverdagen i marketingafdelingen hos en helt almindelig mellemstor dansk virksomhed. Her finder vi en stribe opgaver, som stjæler marketingafdelingens tid og hindrer dem i at lave det de er bedst til fx:
- Sende billeder og andre medier til forhandlere og samarbejdspartnere
- Opdatere de samme produktdata og marketingtekster flere steder.
- Lede efter information som ligger gemt flere steder i forretningen.
- Udarbejde produktark og andre simple publikationer i PDF.
- Sende produktdata til de webshops i handler med.
- Opdatere prislister for salgsafdelingen.
Forestil dig at disse opgaver blev løst helt (eller næsten) automatisk. Det ville spare rigtigt meget tid i organisationen. Tid som geninvesteres i rigtig marketing-arbejde eller nogle af de udviklingsprojekt som ligger og venter.
Digital værktøjskasse til marketing
På webinaret vil vi vise hvordan du automatiserer de kedelige opgaver i marketing med den rette digitale værktøjskasse. Vi går værktøjskassen igennem og viser konkrete eksempler på hvordan du kan bruge den.
- PIM (Product Information Management)
- Mediecenter
- Selvbetjeningsløsning
- Automatisk PDF generering
Med de digitale værktøjer kan du fjerne de kedelige og trivielle opgaver fra hverdagen i marketing. Det skaber mere tid til hjemmesiden, kampagner, SoMe mv. Udbyttet er en motiveret marketingafdeling og mere salg.
Derfor skal du deltage:
- Du er frustreret over en hverdag er fyldt med kedelige opgaver, som stjæler din tid fra det du burde lave.
- Du driver en forretning, som langsomt “sander til” i manuelle og ineffektive arbejdsgange.
- Du er afhængig af en motiveret og effektiv marketingafdeling som performer.
- Du mangler inspiration til hvordan du kan digitalisering af marketing
Om twoday Co3
twoday Co3 er et digitalt bureau. 22 år gamle. 3 kontorer. 115 specialister. Vi hjælper virksomheder med at sælge mere og sætte strøm til manuelle arbejdsprocesser. Vi er PIM-eksperter med forhandling af Perfion, InRiver, Struct og Dynamicweb PIM.
Oplægsholder
Brian er e-handelsspecialist (og CSO) hos Co3. Han har hjulpet hundredvis af virksomheder med at få succes med B2B e-handel gennem de sidste 20 år. Han formår at tage e-handel ned i harehøjde, så B2B virksomheder kommer igang med det i stedet for at tale om det.
Brian Mikkelsen
e-handelsspecialist (og CSO) hos Co3
Oplægsholder
Tevin Lac har i de seneste tre år arbejdet med projektet E-eksport via Online Markedspladser. Han er derudover Head of E-commerce i DI.
Tevin Lac
Seniorchefkonsulent, Fagleder, Digital handel / Head of e-commerce
Oplægsholder
Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.