Webinar

Din guide til virtuelle kundemøder

Du og dine sælgere har garanteret i årevis gennemført fysiske kundemøder med en sikker hånd. Men grundet coronaens krav om fysisk afstand har praksis ændret sig til at flyttet mange møder ind i det virtuelle rum på Teams eller Zoom. Her kan man ikke blot overføre de hidtidige succesfulde salgsrutiner én til én. For når møderummet ændrer sig, forandrer forudsætninger for succes og virkemidler sig også.

I en foranderlig verden med stigende krav til digitale virkemidler er det vigtigere end nogensinde, at sælgere og salgsledere træffer bevidste værdiskabende valg og optimerer salgsprocessen. Det gælder især den oplagte udnyttelse af teknologi og teamsalg i den virtuelle kundedialog. Virtuelle kundemøder er derfor kommet for at blive.

På dette webinar gennemgår oplægsholder Jens Lassen - med inspiration fra bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse”, hvilke metoder og kommunikationsværktøjer, som kan styrke din effektivitet og konkurrencekraft i det virtuelle møde.

Du får:

  • Listen med fordele og udfordringer ved virtuelle versus fysiske kundemøder
  • Overblik over salgsværktøjer og -metoder, som virker effektivt virtuelt
  • Tips til, hvordan du som leder understøtter den virtuelle transformation

Webinaret er åbent for alle og lavet i samarbejde mellem DI Handel, IBA Kolding og Business Danmark. Efter webinaret får du præsentationen, information om Morgendagens Salg og en evalueringsmail.

Oplægsholder

Jens Lassen. Har mere end 35 års erfaring med salg og salgsledelse fra forskellige virksomheder og er MBA i international business. Han er i dag indehaver af konsulentvirksomheden Ekspansion, underviser, foredragsholder, bestyrelsesmedlem og forfatter - bl.a. medforfatter til bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse”, som bygger på viden fra forskningsprojekt Morgendagens Salg.

Jens Lassen

Webinaret er en del af en række webinarer, der tager udgangspunkt i Morgendagens Salg, der er Danmarks største videnskabelige forskningsprojekt om salg og salgsledelse. Projektet er søsat af CBS, Dansk Industri Handel, Business Danmark og Customer Agency.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden