Webinar

Facebooks skjulte skatte for B2B virksomheder (del 2)

Til dette webinar gør vi op med myten om at Facebook og Instagram ikke er relevante marketingkanaler for B2B virksomheder.

Facebook er med sine 2,9 milliarder månedlige aktive brugere på verdensplan(Statista) den mest populære sociale medieplatform. Og sikke et kundepotentiale med så mange aktive brugere! 

Med mange brugere og stort kundepotentiale følger også hård konkurrence, hvorfor du som virksomhed skal have helt styr på, hvordan du bedst udnytter Facebooks skjulte skatte. Første skridt er at erkende det potentiale, der ligger i at bruge Facebook også som B2B virksomhed.

B2B virksomhederne har ofte en opfattelse af, at de ikke kan benytte Facebook som en marketingskanal. Men det passer ikke..

Det er rigtigt, at Facebook er drevet af individuelle brugere - altså enkelte personer. Men det gør faktisk ikke noget. Den realitet betyder bare, at B2B virksomheder blot skal ramme og henvende jer til en specifik bruger (ofte en indkøber eller lign.) via jeres Facebookmarkedsføring.

Er du en af dem, der ikke føler sig helt overbevist om, hvordan du som B2B virksomhed kan bruge Facebook i din markedsføring, er dette webinar relevant for dig!

På dette webinar bliver du nemlig klogere på, hvordan du kan få gavn af Facebook som markedsføringskanal, selvom du er B2B virksomhed. 

 

Oplægsholder

Senior Paid Social Specialist – Jeg har gennem flere år hjulpet og rådgivet virksomheder med digitale strategier, online tilstedeværelse og opsætning og eksekvering af kampagner. Jeg har løftet små og store virksomheders forretning via øget omsætningen og styrkelse af deres brands - på både B2C og B2B markeder.

Asbjørn Brokhøj Urban

Marketingspecialist