Fastholdelse af dine B2B kunder – fra indsigt til prioritering og plan
Hvordan undgår du at miste de kunder som er på vej væk? På dette webinar får du inspiration og værktøjer til at afdække årsagerne bag churn, handle på dem og hvordan du fastholder dine strategiske vigtigste kunder.
Alt for ofte opdager virksomheder først problemet, når kunden allerede er væk. Men med den rette tilgang kan du identificere churn-drivere og tjekke ind med kunderne i tide.
Det får du med
På dette webinar vil vi forsøge at kigge på årsagerne bag churn og vise dig konkrete initiativer, der forhindrer det.
Vi viser blandt andet hvordan du:
- Indsamler ærlig feedback gennem kvalitative interviews,
- Finder mønstre på tværs af kundeforhold,
- Omsætter indsigter til churn prediction og prioriteringsnøgler, så du kan bruge ressourcer dér, hvor de gør størst forskel.
Du får med andre ord praksisnære eksempler på, hvordan du sikrer værdifuld dialog med strategisk vigtige kunder og hvordan du omsætter indsigter til handling, der styrker både relationer og bundlinje.
Oplægsholder
Daniel har igennem mange år arbejdet med vækstmuligheder gennem handlingsorienterede indsigter. Det primære fokus ligger på strategisk analyse, der hjælper virksomheder med at udvikle nye mulighedsrum og blive endnu mere konkurrencedygtige på områder som pricing, porteføljestyring, branding, kommunikation og kundeoplevesen. Som fast taler på Copenhagen Future TV konferencen, har Daniel en særlig interesse for mediesektoren og de nærliggende brancher, hvor der er stærkt fokus på segmentering, kundernes valgkriterier og hele kundeoplevelsen. Med erfaringer fra mange forskellige brancher, produkter og ydelser, perspektiverer Daniel ofte, da ting der driver vækst i en branche, måske også kan bruges et andet sted. Der er altid idégenerering i gang på de workshops han er en del af.
Daniel Ebert Pedersen
Specialiseret i at finde vækstskabende løsninger til virksomheder, Wilke
Oplægsholder
Med en stærk kombination af teoretisk viden og mange års praktisk erfaring hjælper Heidi virksomheder med at omsætte indsigter til strategier og anbefalinger, der skaber reel forretningsværdi. Hun er specialist i kvalitative metoder og ved, hvordan de kan kombineres og supplere hinanden, så viden opbygges og målgrupper rammes præcist. Som metodisk sparringspartner og rådgiver arbejder Heidi tæt sammen med en bred kundeportefølje – altid med fokus på, at analyser og anbefalinger forankres i organisationen og kan omsættes til handling. Hun har desuden omfattende erfaring med kommercielle analyser og med at hjælpe virksomheder med at fastholde og udvikle deres kunder.
Heidi Skov Djursgård
20+ års erfaring med kundeindsigt og kvalitative analyser
Gik du glip af vores webinar om effektiv prissætning for forbrugerbrands?
Få indsigt i de mest effektive metoder og strategier for prissætning, der kan styrke både din margin og markedsposition.
Bliv klogere