Webinar

Fremtidens detailhandel: Skab kundeloyalitet digitalt

Loyale kunder tæller gennemsnitligt 65 pct. af virksomhedernes totale omsætning, men i en tid hvor det fysiske møde med kunderne er begrænset, hvordan skaber du så kundeloyalitet digitalt?

Webinaret er overstået

Optaget webinar vises her på siden 05.02.2021 11:00

Markedsføring til nye kunder er ofte højt prioriteret i detail- og restuarationsbranchen, men der er meget at hente i mersalg ved allerede eksisterende og loyale kunder. Det kræver gode kundeoplevelser og -tilfredshed. I en tid, hvor corona af flere omgange har lukket detail- og restaurationsbranchen helt ned og krævet store ofre i den daglige kundekontakt, er kundeloyalitet vigtigere end nogensinde før. Men hvordan kommunikerer du med dine loyale kunder, når butikken er lukket?

Den 05. februar 2021 får du indsigt i, hvad kundeloyalitet kan gøre for dig, der driver fysiske butikker, og hvordan digitale løsninger kan løfte salg, kundeindsigt- og fastholdelse, når vi inviterer til webinar med den digitale kommunikations- og loyalitetsplatform MyLoyal.

Dit udbytte

  • Hvorfor er kundeloyalitet så vigtigt at indtænke i din forretning? 
  • Hvordan har corona ændret kundeadfærden, og hvilken indvirkning har det på kundeloyaliteten? 
  • Hvilke loyalitetskoncepter er der i markedet, og hvordan har de udviklet sig? 
  • Hvordan kan kundedata fra et loyalitetsprogram hjælpe til at optimere din virksomheds KPIér?
  • Businesscase: Hvorfor og hvordan valgte Paradis Is en digital loyalitetsløsning? 

Målgruppe

Mellemstore og større detailforretninger samt restaurationer, der overvejer eller er i gang med at iværksætte et loyalitetsprogram i deres virksomhed.

Oplægsholder

Som Founder af MyLoyal har Peter i mange år haft en passion omkring af hjælpe detail- og restaurationsbranchen med at digitalisere deres forretning og skabe bedre rammevilkår for at konkurrere med den stigende onlinehandel. Til dagligt leder han MyLoyal og bruger størstedelen af sin tid på at tale med kunder og sikre MyLoyals overordnede strategiske afsæt, så MyLoyal kan glæde endnu flere virksomheder med deres produkt, som en af landets førende leverandører indenfor digitale loyalitetsplatforme.

MyLoyal

Peter Bodskov

Founder & CEO

Oplægsholder

Som COO hos MyLoyal er Mathias drevet af, at hjælpe detail- og restaurationsbranchen på deres digitale rejse. Til dagligt leder han MyLoyal sammen med Peter, og har ansvaret for, at skabe fremtidens digitale loyalitetsplatforme for deres nuværende og fremtidige kunder.

MyLoyal

Mathias L. Heide

COO

Oplægsholder

Tim er CEO hos Paradis, som har tæt på omkring 50 lokationer i hele Danmark og han har tidligere været hos JOE & THE JUICE. Tim brænder for at give kunderne en god oplevelse, hvorfor de blandt andet har valgt at investere i et loyalitetsprogram, da de har set et øget behov for at digitalisere forretningen, kende deres kunder bedre og finde en ny effektiv salgskanal.

Paradis

Tim Eklund

CEO

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden