Webinar

Hvordan afholder du "det gode møde" på Teams?

Virtuelle møder er kommet for at blive, uanset om du taler salg, produktlanceringer eller fremstød. Få tips, tricks og tools til, hvordan du gør det "bedst".

Selvom vi snart er fuldt tilbage på vores arbejdspladser, så er vores arbejdsvaner permanent ændret. Det betyder, at det virtuelle format ikke forsvinder, og det stiller krav til mødeafviklerne.

Den 7. september kigger DI Handel derfor på Microsoft Teams som mødeværktøj. Med os har vi DI Netværk, der til dagligt arbejder med involverende facilitering.

Dit udbytte

  • Bliv fortrolig med din rolle som virtuel facilitator
  • Tips, tricks og tools til, hvordan du fastholder deltageres opmærksomhed under et virtuelt møde
  • Indblik i de muligheder og udfordringer, der er ved online møder
  • Anbefalinger til hybride events

Målgruppe

Dette webinar er målrettet salgs- og marketingansvarlige, der søger inspiration til at udvikle deres online møder.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Susanne Praefke Svendsen

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3855
  • Mobil +45 4128 5561
  • Send e-mail  

Hans-Jacob Philipp

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4804
  • Mobil +45 2491 0580
  • Send e-mail