Webinar

Hvordan udvikler og afholder du online events?

Fysiske messer, events og konferencer er fortsat svært udfordrede af corona, hvilket har fået ønsket om og kravene til digitale alternativer til at stige. Bliv klogere på og få inspiration til, hvordan du udvikler og afholder virtuelle events med gode programflows den 08. juni.

Corona har ændret måden, hvorpå vi mødes, og online møder og events er derfor i fokus hos flere typer af virksomheder. De muligheder virtuelle events giver, har  vist sig at være (næsten) uanede, og de er tilmed interessante både økonomisk og i markedsføringsøjemed, da de genererer spændende data til videre arbejde

Vi stiller derfor skarpt på online events den 08. juni 2021. Med os har vi Eventually, der er eksperter i virtuelle events.

Dit udbytte:

  • Indblik i de muligheder og udfordringer ved virtuelle events
  • Tips til og indblik i Eventuallys erfaringer til, hvordan du fastholder deltageres opmærksomhed under et virtuelt event
  • Et anbefalet programflow
  • Anbefalinger til de hybride events
  • Caseeksempler fra Eventually på kundeevents, de har afholdt for virksomheder med succes

Målgruppe:

Dette webinar er målrettet salgs- og marketingansvarlige, samt eventvirksomheder, der søger inspiration til at udvikle deres online events.

Oplægsholder

Adm. Direktør og partner i Eventually, Rikke Nordentoft Damborg har arbejdet med events i mere end 25 år. Eventually er et internationalt eventbureau, der arrangerer konferencer, møder, produktlanceringer, roadshows, awardshows, udstillinger mm. Bureauets 18 fuldtidsansatte arrangerer såvel den logistiske og digitale planlægning som det kreative design og koncepterne.

Eventually

Rikke Nordentoft Damborg

Adm. direktør og Partner

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden