Webinar

Proaktiv kommerciel kriseledelse

De fleste SMV’er og B2B virksomheder er påvirket af Coronakrisen – enten positivt eller negativt. Uanset udgangspunktet vil man kunne udnytte krisen til at erobre nye markeder, segmenter og kunder på konkurrenternes bekostning.

Webinaret er overstået

Afspilning af webinar kræver login

Login her

Men det kræver nytænkning og handlinger, der kan forbedre toplinjen på både kort, mellemlang og lang sigt.

Den 27. april 2021 vil DI Handel sammen med Customer Experience Office tale om, hvordan både små og store B2B virksomheder under og efter en krise har skabt vækst. Erfaringerne med Proaktiv Kommerciel Kriseledelse stammer således både fra 9/11-krisen i 2001 og finanskrisen i 2007, men også fra over 25 helt nye genstartNU projekter,som Customer Experience Office netop er i fuld gang med at hjælpe på vegne af Industriens Fond.

Vi vil præsentere udvalgte værktøjer, input og idéer.

På webinaret vil du bl.a. kunne høre om, hvordan I kan…

  • Udvikle en ny Proaktiv Kommerciel Strategi med fokus på organisk vækst
  • Tilgå helt nye kundesegmenter ved hjælp af segmentspecifikke Customer Value Propositions
  • Forbedre og måle kundeoplevelserne via kortlægning og optimering af kunderejserne
  • Reducere kundeafgangen og øge salget ved at måle og forbedre NPS (Net Promoter Score)
  • Få flere nye kunder ved at nudge de eksisterende Promoters til at blive proaktive ambassadører

Dit udbytte. Få svar på følgende...

  • Hvordan performer din virksomhed i forhold til andre
  • Hvor starter du?
  • Hvilke(n) af de syv indsatser giver størst og hurtigst effekt?
  • Hvad er de vigtigste erfaringer?
  • Hvilke er succeskriterier og faldgruber skal man tage hensyn til?
  • Hvordan sikrer du optimal effekt på både kort, mellemlang og lang sigt?

Målgruppe

Webinaret er relevant for SMV’er med op til 1.000 ansatte inden for B2B, der ønsker at tage udviklingen i egne hænder fra en krisesituation via nye kommercielle aktiviteter.

Oplægsholder

Jesper Krogh Jørgensen har stor erfaring med bl.a. kommerciel kriseledelse samt sparring med topledere og bestyrelser. Det har han aktivt arbejdet med både under 9/11-, finans- og Corana-krisen, hvor både SMV’er og store virksomheder har haft gavn af hans rådgivning og implementeringssupport.

Customer Experience Office

Jesper Krogh Jørgensen

CEO

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Anne Rosted

Anne Rosted

Koordinator