Webinar

Kundefeedback i praksis

Sådan opbygger du et program for kundefeedback, der rent faktisk skaber værdi for virksomheden.

Få råd og sparring til opbygningen af et Customer Experience-program fra idé til implementering. Vi giver dig overblik over, hvad du skal være opmærksom på i arbejdet med et loyalitetsprogram. Og du får viden og værktøj til, hvordan du indhenter og omsætter kundefeedback til handling og værdi i virksomheden. Du bliver præsenteret for, hvordan den 121 år gamle virksomhed LEMAN fra den ene dag til den anden startede med at arbejde med kundefastholdelse. En indsats, der ikke blot var baseret på mavefornemmelse, men på reelle data. Du får indsigt i, hvordan LEMAN fik kappet navlestrengen til gamle vaner og modet til ikke kun at operere med NPS på det danske marked, men nu på tværs af seks lande.

Bliv inspireret og få vejledning til, hvordan man ved hjælp af et CX-program kan gå i en ny retning og arbejde mere datadrevet med kundefeedback- og fastholdelse. Webinaret er en forsmag på, hvad du kan forvente på Spor 1 ”For dig, som gerne vil i gang” til NPS Summit 2021. Under webinaret er der fokus på åben dialog og deltagerinvolvering, hvor du kan få svar på dine spørgsmål. 

Værter: Flemming Pryds Rand, COO, nps.today, Kent Bredahl, CEO, Couri, Rikke Thomsen, CCO, LEMAN.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden