Webinar

Kundeoplevelsen anno 2021

Hvad er kundeoplevelser? Og hvilke forventninger har kunden nu og i fremtiden? Det kigger vi ind i, når vi ser på tendenserne for de kundeoplevelser, som forventes af os i 2021.

Webinaret er overstået

Optaget webinar vises her på siden 02.02.2021 11:00

”I 2021 tror jeg, at Customer Experience rykker op på øverste niveau i ledelsen hos mange virksomheder. At levere en konsistent god kundeoplevelse på tværs af alle kanaler vil være et vigtigere konkurrenceparameter end pris”, sådan lyder en af forudsigelserne fra Tue Søttrup, Chief CX Evangelist hos Dixa.

Den 02. februar 2021 tager han kundeoplevelsesbegrebet under kærlig behandling til et webinar. Her kan du blive klogere på de nyeste tendenser og høre om, hvad kunderne forventer i 2021 ovenpå et år, hvor den digitaliseringen er blevet om muligt mere udbredt, og flere arbejder hjemmefra.

Webinaret vil bl.a. berøre:

  • Hvad er Customer Experience?
  • Employee experience
  • Kundens forventninger - nu og i fremtiden
  • B2B vs. B2C kunder
  • Den kundecentriske produktudvikling
  • Product-Led vs. Customer-Led
  • Fremtiden for Customer Experience (CX)

Dit udbytte

  • Hvor skal vi starte?
  • Hvem skal “eje” kundeoplevelsen?
  • Hvilke forventninger kan kræves af os som organisation?

Målgruppe

Beslutningstagere inden for det kommercielle område fra både B2B og B2C virksomheder, der har ansvar for den direkte kontakt med kunderne samt generelt ledere der arbejder med kundehåndtering.

Oplægsholder

Tue Søttrup har i hele sin karriere arbejdet med kunder. Tue Søttrup er nu Chief CX Evangelist hos Dixa, der leverer kundeserviceløsninger til bl.a. flere store eCommerce virksomheder.

Dixa

Tue Søttrup

Chief CX Evangelist

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden