Kundeservice i praksis
Hvordan bør du arbejde med din kundeservice? Hvilke muligheder er der for at forbedre kundens oplevelse via kundeservicen? Få inspiration og indsigt til hvordan fra Tue Søttrup, CX Evangelist hos Dixa.
Med den rette struktur og velovervejede løsninger har du muligheden for give dine medarbejdere de bedste rammer for at give den optimale kundeservice til din kunder.
Derfor inviterer vi Tue Søttrup fra Dixa ind og for dele sine bedste erfaringer i arbejdet med kundeservice og de muligheder det rette værktøj kan give sammen med Teamleder i Kunderservice hos GrejFreak, som netop har implementeret Dixas løsning som ny kundeserviceplatform.
Dit udbytte
- Blive inspireret om hvordan du helt simpelt kan skabe en sund kundeservice struktur i din virksomhed
- Anbefalinger om hvornår man skal overveje at skifte til en kundeserviceløsning
- Praktiske indslag til effektive arbejdsgange i din kundeservice funktion
- Indblik i hvad kundernes forventninger er til kundeservice
- Best practice indenfor kundeservice
Målgruppe
Webinaret henvender sig til kundecenterchefer, -ansvarlige og -medarbejdere samt marketingmedarbejdere med ansvar for virksomhedens omnichannel struktur.
Oplægsholder
Tue Søttrup har i hele sin karriere arbejdet med kunder. Tue Søttrup er nu Chief CX Evangelist hos Dixa, der leverer kundeserviceløsninger til bl.a. flere store eCommerce virksomheder.
DIXA
Tue Søttrup
Chief CX Evangelist
Oplægsholder
Jesper Gorell Nielsen har igennem sit arbejdsliv haft fokus på service og ledelse. De seneste år har Jesper været teamleder hos henholdsvis ved Sykes i Finland for Zalando og nu hos GrejFreak Kunderservice, hvor han har været med til tilføje Dixas løsning.
GrejFreak
Jesper Gorell Nielsen
Teamleder Kundeservice
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.