Webinar

Kundeservice post corona

Hvilken betydning har corona haft for kundeservice i 2020, og vigtigst af alt - hvad har vi lært af det og kan tage med videre? Det kigger vi på til webinar den 23. april med ekspert i kundeoplevelser Tue Søttrup og Eventyrsport.

Kravene til kundeservice er vokset med den digitale omstilling. En dårlig eller rodet oplevelse kan skabe utilfredshed, påvirke kundeloyaliteten negativt og medføre tab af kunder

På et webinar den 23. april 2021 tager vi derfor kundeservicen under kærlig behandling i samarbejde med DIXA, der leverer kundeservicesoftware og Eventyrsport.

Her kan du bliver klogere på, hvad der har udfordret virksomhederne under corona, hvilke spørgsmål og forespørgsler DIXA har fået fra kundeservicecentrene undervejs, samt hvilke erfaringer du kan tage med videre. Du kan også høre Kundeservicechef Morten Gammelgaard fra Eventyrsport dele ud af sine erfaringer fra coronakrisen, hvor de bl.a. valgte at sende sit butikspersonale ind i kundeservice, da de måtte lukke deres butikker.

Du får også indblik i:

  • Hvordan kundeservice har forandret sig
  • Hvordan kundernes forventninger har ændret sig
  • Hvordan hverdagen ser ud for en kundeservicemedarbejder i dag
  • Hvilken kundeservice vi ser ind i.

Dit udbytte:

  • Anbefalinger til fremtidens kundeservice
  • Sådan lever du op til kundernes nuværende og fremtidige forventninger
  • Sådan motiverer du dit team, selvom I ikke arbejder samme sted
  • Hvad kan du gøre allerede i morgen for at skabe en bedre oplevelse for dine kunder.

Målgruppe

Webinaret henvender sig til kundeservicemedarbejdere og marketingmedarbejdere, der arbejder omnichannel.

Oplægsholder

Tue Søttrup har i hele sin karriere arbejdet med kunder. Tue Søttrup er nu Chief CX Evangelist hos Dixa, der leverer kundeserviceløsninger til bl.a. flere store eCommerce virksomheder.

Dixa

Tue Søttrup

Chief CX Evangelist

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Oplægsholder

Morten har været i Eventyrsport i 7 år. Morten har været med til at bygge kundeservicefunktionen op, digitalisere kundeservicen samtidig med Morten blev Logistikchef hos Eventyrsport.

Eventyrsport

Morten Gammelgaard

Logistik og Kundeservicechef